Jeg lar meg tydeligvis lett friste, spesielt når det er litt penger på klokkekontoen. Dermed ble det kjøp av en ny dykkerklokke. Ikke at det var et akutt behov, jeg har tross alt fem andre eksemplarer av arten. Men, som vi nok en gang kan konstatere, dette er ikke en rasjonell hobby.
Helt siden Jon Henrik høsten 2023 gav denne modellserien rosende ord både i skrift og i podkast, så har jeg vært nysgjerrig på disse klokkene. Endelig kan kløen stilles. Det ble riktignok ikke en av de to første utgavene med sort eller oransje skive, men en ulimitert spesialmodell med et veldedig tilsnitt og en skivefarge ulikt det meste annet jeg har eid så langt.
Ta vel i mot:
Certina DS Super PH1000M STC.
Referanse C024.907.17.041.10.
Kjekt å se at en Certina-lenke jeg har og en oransje gummireim passet veldig bra.
Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med denne!
Takk til @Loevhagen, @Trig og flere for inspirerende bilder og omtaler
Helt siden Jon Henrik høsten 2023 gav denne modellserien rosende ord både i skrift og i podkast, så har jeg vært nysgjerrig på disse klokkene. Endelig kan kløen stilles. Det ble riktignok ikke en av de to første utgavene med sort eller oransje skive, men en ulimitert spesialmodell med et veldedig tilsnitt og en skivefarge ulikt det meste annet jeg har eid så langt.
Ta vel i mot:
Certina DS Super PH1000M STC.
Referanse C024.907.17.041.10.
Kjekt å se at en Certina-lenke jeg har og en oransje gummireim passet veldig bra.
Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med denne!
Takk til @Loevhagen, @Trig og flere for inspirerende bilder og omtaler