Hva gjør du og din klokke akkurat nå?

Absolutt ingenting
IMG_5172.jpeg

(etter gårsdagens nyttårsball oppi gata med polenese, pyro, løvblåser, band, sjampis - phu)

Får kognitiv dissonans hver gang jeg tar på denne;
- Er det en toolwatch eller en pen klokke?
- Kan man bruke gull til hverdags?
- Skal jeg bade med den?
- Er masse riper og hairlines pent på gull? Er jo pent på stål imo.
- Det er gull, men skal jo brukes?
- Skal Rolex egentlig ha klokker i gull når det i utgangspunkt er laget som et verktøy?
- Jeg elsker jo å ha den på, så hvorfor ikke bruke den ofte?

Kognitiv dissonans: konflikt mellom handling og holding (for de som synes det var et ukjent begrep).

IMG_8511.jpeg

Får kognitiv dissonans hver gang jeg tar på denne;
- Er det en toolwatch eller en pen klokke?
- Kan man bruke gull til hverdags?
- Skal jeg bade med den?
- Er masse riper og hairlines pent på gull? Er jo pent på stål imo.
- Det er gull, men skal jo brukes?
- Skal Rolex egentlig ha klokker i gull når det i utgangspunkt er laget som et verktøy?
- Jeg elsker jo å ha den på, så hvorfor ikke bruke den ofte?

Kognitiv dissonans: konflikt mellom handling og holding (for de som synes det var et ukjent begrep).

Vis vedlegg 420270
Enig. Forvirrende klokke. En sportsmodell som er penest når den ikke brukes som sportsmodell. Uansett, veldig veldig flott! Så min anbefaling og oppsummering: bruk den så mye som mulig, men klokt, gjerne bading, men ikke oppussing. Tåler hairlines. Men penest uten dings. Pris tilsier også at den må passes litt på. Kanskje ikke klokka å virre rundt med i Roma eller Paris, dessverre.

Enig. Forvirrende klokke. En sportsmodell som er penest når den ikke brukes som sportsmodell. Uansett, veldig veldig flott! Så min anbefaling og oppsummering: bruk den så mye som mulig, men klokt, gjerne bading, men ikke oppussing. Tåler hairlines. Men penest uten dings. Pris tilsier også at den må passes litt på. Kanskje ikke klokka å virre rundt med i Roma eller Paris, dessverre.
Enig med du! Vanskelig det der, dings er helt klart ikke pent, hairlines får tåle.
Men sliter fortsatt med at dette er en toolwatch, da jeg ser på Rolex (spesielt sportslige serien) som klokker som kan gjøre alt og være med på alt. Kanskje jeg slår meg til ro med at jeg kun skal ha Rolex i stål, selv om denne er meget pen i rose?!

Enig med du! Vanskelig det der, dings er helt klart ikke pent, hairlines får tåle.
Men sliter fortsatt med at dette er en toolwatch, da jeg ser på Rolex (spesielt sportslige serien) som klokker som kan gjøre alt og være med på alt. Kanskje jeg slår meg til ro med at jeg kun skal ha Rolex i stål, selv om denne er meget pen i rose?!
Brukte Tudor BB58 18K hver dag i seks uker i sommer. Funket fint! Den store forskjellen er pris…. 100’ vs 500’ isj.

• Liker
Reaksjoner: Norwegian Watch G.