Klokkespotting

Tag Heuer Monaco med blå skive på en av gjestene i nyeste episode av Ask Rhod Gilbert
 
Spottet en eldre herremann med en barsk Omega Ploprof, på Elixia Colosseum! For en råå klokke
 
Nye Monaco

"Spottet" i dagens Motorbilag i Finansavisen. Syns den blå og hvite var ganske tøff. Skjønner ikke hvorfor bildet ble rosa, men sånn er det nå :D

bilde-7.jpg
 
Finansavisens Motorbilag er jo blant det beste som gis ut av dagspressen for tiden. Soleklart bak D2 selvsagt, men fremdeles meget bra (og stadig god klokkedekning). Det var f.eks i FinansMotor jeg første gang leste om RM025..
 
Så en kar med panerai på oslo s i går. Med mindre han var på vei til hore og hallik party tror jeg ikke han var drømmeambassadøren til panerai.:D
 
2x Hublot av noe slag, 1 AP ROO Rubberclad og en Rolex GMT Master på en gjeng med gutter fra Hong Kong jeg ble sittende å prate med i baren på skolen på Lørdag. Hyggelige karer :)
 
Rolex Explorer II 1655 på kunde i dag. Han ble litt overrasket da jeg kommenterte den. Hadde hatt den i maaange år og synes bare det var en fin klokke :D