London - tips til hotell ++

Er helt spinnvilt. Flere av våre gamle stamhotell har gått under. De få så har overlevd koster minst 3x post corona.
Men det finnes som nevnt noen hode alternativer som Novotel Paddington, selv om det ikke er maks keegt.

Ja helt sprøtt! Tror faktisk vi har bodd på Novotel Paddington en gang, koster sikkert fort noen lapper pr natt der også i disse dager

Kan anbefale Apex Temple Court Hotel, ligger i "law district" ca 15 gange fra SOHO. Greit ikke så dyrt hotell i et rolig og stille område

• Liker
Reaksjoner: Lynch
Siste anbefaling til London-overnatting er to og et halvt år gammel, har noen ferskere anbefalinger?

Jeg leter alltid etter hipsterområder i byer som London, sist oppholdt jeg meg på Bermondsey Square Hotel. Kjekk plassering, gangavstand til London Bridge stasjon og Tower Bridge, litt Grünerløkka-stemning. Mange kjekke små spisesteder og kaféer.

Jeg skal tilbake neste uke og må oppholde meg nært King's Cross, det er litt mer sentralt enn jeg liker. Tar gjerne anbefalinger. Det er jobb og jeg vil gjerne holde det fornuftig priset. Pleier å booke som om det var mine egne penger.
Jeg skal drasse på en ganske tung utstyrskoffert og skal ta tog fra KC.

Ska til London med en kompis i starten av november. Kunne tenkt oss en pub med live musikk. Noe som har noen tips? (noe annet enn Ronnie Scott's, 100 Club eller Ain't Nothin' But)

Edit: En trivelig pub med trubadur er topp.

Redigert:
Porterhouse i Covent Garden

Live music every Thursday, Friday & Saturday and sport events​

We have live music in our Basement Bar every Thursday, Friday and Saturday nights. Our house bands play mainly rock and pop covers from the 60’s through to the current day. We show all major sporting events, from football to tennis.
But, we really like to think of ourselves as a rugby pub. And clearly our customers do too! The Six Nations tournament always brings a big crowd and with 18 screens around the venue, no one misses a second of the action. We’re already looking forward to the Lions Tour in 2025. Of course, being Irish owned, we are also dedicated to showing the GAA.
With our strong focus on beer, we have regular tap takeovers and host several beer festivals throughout the year. Our German Beer Festival every October is not to be missed!

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: MrT og UJU
Siste anbefaling til London-overnatting er to og et halvt år gammel, har noen ferskere anbefalinger?

Helt fersk anbefaling: Washington Mayfair, hvis du skal optimalisere på lav pris gitt god beliggenhet og akseptabel standard. Ganske loslitt men ligger midt i alt i Curzon Street i Mayfair, priser starter på 203 GBP per natt.

Hvis man ikke skal optimalisere på pris vil jeg anbefale Chesterfield Mayfair, ligger i samme kvartal, eies av samme gruppe, koster 2,5x så mye. Tradisjonell engelsk stil, god service, hyggelige rom, fantastisk frokost.

• Liker
Reaksjoner: aek
Hvis man ikke skal optimalisere på pris vil jeg anbefale Chesterfield Mayfair, ligger i samme kvartal, eies av samme gruppe, koster 2,5x så mye. Tradisjonell engelsk stil, god service, hyggelige rom, fantastisk frokost.
Har bodd på det hotellet et par ganger. Virkelig erkebritisk! Å bestille en øl i baren er en nytelse i seg selv. Perfekt beliggenhet.

• Liker
Reaksjoner: Edward
@Genta Har du prøvd hamburgeren de har i hotellbaren? En av de beste jeg har fått, helt i klasse med Ralph Lauren i Paris.