Jeg hadde ikke så dårlig erfaring. De ba om faktura og bankutskrift (som ingen andre trenger) og deretter ga de den videre til Posten.Hadde gladelig betalt noen hundre for total forutsigbarhet og service. 96 kr for det Fedex driver med er ren svindel imho![]()
Ja, Fedex er treigt, men bare 96kr i adm. gebyr er et lite plaster på såret.
Funker som regelGammel tråd men er det noen som har nylig erfaring med FedEx å dele?
Artig, brukte faktisk litt tid før jeg så den, men du har antagelig rett i at jeg nå for alltid kommer til å se denKlare for et «kan-ikke-usees-for-resten-av-livet»-øyeblikk???
Ser dere først pila i logoen til Fedex kan dere aldri mer ikke se den! Prøv. Jeg har prøvd i 20 år å ikke se pila hver gang jeg ser denne logoen. Deres tur:
Vis vedlegg 411324
Fra E->X.
Bare hyggelig, hilsen Genta for livet.
Stowa i Tyskland sendte klokken mandag 22 september, og jeg fikk klokken tirsdag 23 september. Mva krav fikk jeg fredagen samme uke på autogiro. 96 kr i gebyr. Så strålende fornøyd.Gammel tråd men er det noen som har nylig erfaring med FedEx å dele?
Fikk tilsendt min Bulgari med FedEx. Jeg tok selv kontakt med alt av informasjon de trengte for tollklarering før de spurte om det og da ble det bare en dag forsinket. Når jeg kjøpte Nomos ba jeg de om å sende med DHL, og det gjorde jeg rett i da en kamerat bestilte samtidig og den ble sittende fast i tollen i 3 uker. Dette pga. FedEx hadde ikke fått med seg at Nomos er i mva.-registeret og den var allerede betalt.Gammel tråd men er det noen som har nylig erfaring med FedEx å dele?
Kan du velge - bruke DHL. FEDEX og UPS er skikkelig dårlig iforhold.Sverget å aldri bruke FedEx noe mer etter en svært dårlig opplevelse for en del år tilbake. Vurderer nå å gi de en ny sjanse, så hvis noen flere har erfaringer å dele så er jeg takknemlig for det.
Ja det er jeg klar over, bruker DHL ganske ofte og har aldri problemer. Men dessverre så er det ikke alltid mulig å bruke de.Kan du velge - bruke DHL. FEDEX og UPS er skikkelig dårlig iforhold.