Har eid en i cirka 2 mnd.Noen som har prøvd #5?
Hah. Her har jeg tatt feil på hva du spurte om, trodde du spurte om Renault 5. BeklagerFornøyd? Brabus?
Mor og far til den mindreårige betaler fullt ut skaden.Blitt påsykla av en mindreårig idag. Hvordan blir det da ned forsikringen?
Overholdt du vikeplikten?Blitt påsykla av en mindreårig idag. Hvordan blir det da ned forsikringen?
Jeg sto i ro.overholdt vikeplikt ja.Jeg var i høyre kjørefelt. Sykkelen hans lage hull i nedre frontspoiler på hs .så han var på feil side. Han fikk panikk og skulle over på fortsu som ligger til høyre for meg.
Fører av sykkel 7år.tipper farten hans var ca 30
"Barn under lek" gjør ikke foreldre erstatningsansvarlige. Men så er det jo mange foreldre som føler at de vil ordne opp.Blitt påsykla av en mindreårig idag. Hvordan blir det da ned forsikringen?
Jeg hadde nok heller spurt hvordan de ville gjøre opp. Og spør ditt forsikringsselskap om hva som må til for å slippe bonustap.Er redd du har rett her,ender vel opp med å lukke øynene å betale egenandel selv
Dette kan da ikke være "barn under lek"? Hensikten med den betegnelsen er fotball gjennom et vindu ved lek i en hage el."Barn under lek" gjør ikke foreldre erstatningsansvarlige. Men så er det jo mange foreldre som føler at de vil ordne opp.
Det er noen år siden, men jeg var i samme situasjon og foreldrenes forsikringsselskap ville ikke dekke dette grunnet "barn under lek".
Mitt forsikringsselskap ba foreldrene skrive under på at de følte seg ansvarlig og med det brevet fikk jeg ingen bonustap og en egenandelsfordel. Min fetter (far til barnet) insisterte på å dekke egenandelen, men vi delte den.