Blancpain-tråden

IMG_4941.jpeg

38mm. Jeg gjentar : 38mm!

Dette er gigantiske nyheter og baner vei for stål og titan i andre farger og. Dyrt? JA. Kvalitet og historie? Heeellyeah. Jeg elsker dette. Og er blakk som en høne

Verk fra 1150 familien, nærmere bestemt 1153. Tenk at et ultraplatteverk har vist seg å være bunnsolid på bruksklokker. Jeg hatt masse forskjellig men ingenting imponert meg mer enn 1151

Alltid artig med nyheter fra Blancpain, men personlig fikk jeg ikke helt wow-følelsen pga. perlemor og «kvinneur»-vinkling. Og prisen blir jo ganske heftig. Enig angående urverk! Men er det hacking seconds på disse?

Nei tror ikke den er for liten nei. Jeg hadde jo Bathyscaphe 38 og kassen satt som et skudd. Den bygger jo mer anonymt enn klassisk kasse så tror disse nye er helt topp.

Disse drives jo av ultraplatte-verk og i motsetning til børstraktoren 1315
IMG_4959.jpeg

Og så tror jeg bare vi må innse at 40mm er og blir forbeholdt LE modeller og de opprinnelige «nye» FF.
IMG_4960.jpeg

Flotte er de alle. Faen jeg var jo ferdig med dykkere i 2013. Og så blir man dratt inn i det igjen. Jeg har ikke tid til dette. Jeg skal jo liksom bli gammel med LUC

Lurer på hvor for de får disse nye 38,2mm hos AD. Skal en tur til Oslo på lørdag. Veldig fristende å prøve en om Bjerke har fått... Da må noe selges :geek:

Synes særlig på lenke er dritlekker, og 38mm er nok passe mtp at 42mm tar mye plass for sin str. Hva kan selges, svigermor, nyre, ta en bonnie blue?