To nedsæda hoes faktisk. Vel hell litt maling på et par dukker og vips er det kunst. Ungdommen må til dags altså. Hilsen geriatriker.
Når en banan som teipes på en vegg er kunst så er jo dette Mona Lisa. Kunst er et særdeles utvannet begrep.To nedsæda hoes faktisk. Vel hell litt maling på et par dukker og vips er det kunst. Ungdommen må til dags altså. Hilsen geriatriker.
Gjelder det klokkekunst også?Når en banan som teipes på en vegg er kunst så er jo dette Mona Lisa. Kunst er et særdeles utvannet begrep.
Hilsen naboen på geriatrisk.
Stort sett så har t.o.m kokkekunst andvendbare funksjoner. Men eg må sei at der finnes så uhorvelig mykje pretensiøs overprisa makkverk som dei kaller kunst.Gjelder det klokkekunst også?![]()
Ja, det skulle jeg rolig mene. Det er sikkert noen som vil kalle en Invicta et kunstverk. Det er mange syke mennesker der ute.Gjelder det klokkekunst også?![]()
Det blir vel ikke særlig mer ryddig enn det der
Enig, du får det som annonseresDet blir vel ikke særlig mer ryddig enn det der![]()
![]()
UNIK..!!! BREITLING CHRONOMAT 44 «HELGULL/DIAMANTER | FINN-torget
ER DU UTE ETTER EN KLOKKE SOM NOEN FÅ HAR HER I NORGE/VERDEN.? EN EKSKLUSIV OG EN AV VERDENS MEST ETTERTRAKTEDE KLOKKE EN MEGET SPESIELL OG UNIK KLOKKE TIL SALGS MED KOMPLETT ALT AV ORIGINALE PAPIRER / DOKUMENTER / BOKSER / KVITTERINGER / BREITLING CERTIFICAT / TAG / TAKST DENNE...www.finn.no
Denne har ALT.
Eneste vinner her er urmaker Larsen
DET STIGER I VERDIHva skjer etter det?
«Båndet er ganske slitt ved ramma»Her er det bare å løpe å kjøpe![]()
Invicta Lupah Limited Anniversity Edition 1433/2300 | FINN-torget
Dette er en Invicta Lupah Limited Anniversity Edition som kunn er lagd 2300 stykker av. Jeg eier den 1433 klokka lagd i hele verden og den er ganske sjelden som du ikke kommer til å finne noe annet sted. Klokka har en verdi på rundt 60.000kr Specs: Case and Dial: - Case Size: 52mm - Case...www.finn.no
![]()