Tudor-tråden

Jeg ville ikke holdt pusten på at denne kommer med slank kasse med det første. Tudor selger jo GMT med tjukkaskassen enda, den fikk jo også en oppgradering med opalinskive for et par år siden.

De får nok ikke lov av storebror å gjøre de for fine 😉 Bortsett fra Black Bay serien, der har de truffet på det meste, bortsett fra chronoen.

• Liker
Reaksjoner: Callahan
IMG_8209.jpeg

Denne skulle ha vært 40mm og hatt en «Rolex»-skrukrone.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: jvj75
Snuser litt på den nye BB Pro med hvit skive. Er litt betenkt på tykkelsen. Har prøvd den på (dog uten justert lenke) og den er jo ganske tykk. Noen som eier modellen som har erfaring fra daglig bruk? Er det noen sjanse for at de lanserer en tynnere versjon inne rimelig tid som man heller bør vente på?
Var på Tudor event hos Bjerke for noen dager siden ( som var meget hyggelig ). Da var det en av de høye herrer fra Tudor som sa at BB pro ( 14,6 mm ) hadde fin tykkelse siden det var en tool watch. Dvs at det ikke virket som at det var noen planer om om å nedskalere.
Selv har jeg Chrono med 14,4 mm som jeg synes at har helt ok tykkelse.

• Liker
Reaksjoner: gkk
Var på Tudor event hos Bjerke for noen dager siden ( som var meget hyggelig ). Da var det en av de høye herrer fra Tudor som sa at BB pro ( 14,6 mm ) hadde fin tykkelse siden det var en tool watch. Dvs at det ikke virket som at det var noen planer om om å nedskalere.
Selv har jeg Chrono med 14,4 mm som jeg synes at har helt ok tykkelse.
ja klart han sier det. han er jo selger :ROFLMAO: