Korrekt. I Stavanger ofte brukt sammen med navy Parajumpers og (av en eller annen bisarr grunn) sorte Hoka CliftonsJacob Cohen er jo forøvrig uniformen til hvite menn som pusher 60 med over gjennomsnitt tykk lommebok og vom.
Korrekt. I Stavanger ofte brukt sammen med navy Parajumpers og (av en eller annen bisarr grunn) sorte Hoka CliftonsJacob Cohen er jo forøvrig uniformen til hvite menn som pusher 60 med over gjennomsnitt tykk lommebok og vom.
Fasit er selvsagt å bruke selvage rådenim i noen måneder før første vask.
Må jo bare gi etter her
kan noen gi meg et enkelt og greit tips til førstegangskjøp for en noob på nett?
Støttes! Fortrinnsvis med passform for oss som ikke har syltynne bein og innhul buk. Oss som er bygd for å arbeide, kan du jo si.Må jo bare gi etter her...kan noen gi meg et enkelt og greit tips til førstegangskjøp for en noob på nett? Har lest hele tråden men det blir for mye å ta inn![]()
... Rad Rufus er et videre alternativ. Denne har god, no-nonsense, japansk selvedge.
Må jo gå all in!Good man.
Jeg ville startet med Nudie fordi de er lette å få prøvd, lette å få returnert, og gratis reparasjoner (av dyktig skredder, og det er viktigere enn pris) til evig tid.
En av disse, avhengig av passform:
Nudie Steady Eddie
Nudie Gritty Jackson
Jeg liker Gritty Jackson, men snittet skal jeg ikke legge meg opp i. Skal du gå all in med å bruke dem uten vask til de står av seg selv og naboen klager på lukta?
Edit: korrigerte Lean Dean-linken. Den jeg hadde var med 2 % elastan, og en styggedom.
Ser ut som eg må opp en størrelse skal eg prøve nudie jeans .
5cm forskjell i benlengde er en god del mellom 2 størrelser.