Broadway & Sons har mye stilig vintage generelt og denim spesielt. (Jeg har kun besøkt GBG.)
ytterski Medlem 2. feb. 2018 Innlegg 36 Sted Oslo i går 15:10 #256 Broadway & Sons har mye stilig vintage generelt og denim spesielt. (Jeg har kun besøkt GBG.)
K KlokkemakerTikkTakk Medlem 14. sep. 2020 Innlegg 149 Sted Oslo i går 15:11 #257 Edward skrev: Vet ikke hva du synes om din, men jeg er overrasket over hvor behagelig Ace'n er å gå med. Den er mye mykere enn jeg husker at standard Kaihara er, som egentlig var stiv, gnagete og ubehagelig helt til den ble klar for første vask. Klikk for å utvide... Veldig happy, var litt stiv de første 14 dagene, så gikk det seg til. Bruker den masse. Reaksjoner: holmby
Edward skrev: Vet ikke hva du synes om din, men jeg er overrasket over hvor behagelig Ace'n er å gå med. Den er mye mykere enn jeg husker at standard Kaihara er, som egentlig var stiv, gnagete og ubehagelig helt til den ble klar for første vask. Klikk for å utvide... Veldig happy, var litt stiv de første 14 dagene, så gikk det seg til. Bruker den masse.