Hovedsignal
Støttemedlem
Jeg betalte 34k for en sprett ny Speedy hos AD i 2017. Nå skal det avkreves nord for 100k. Det er bare perverst.GS Snowflake kunne kjøpes ny fra AD i Hong Kong for 34k i 2018.
Nå skal Norsk AD ha over 80k for samme klokke.
Vet det er litt å sammenligne epler og appelsiner, men 135% prisforskjell på 7 år er fortsatt helt vilt.
Drømte i mange år om å skaffe meg en Omega Speedmaster, helt til jeg så den aggressive prisøkningstrategien til Omega siste årene. Mistet all respekt for Omega. I det minste gjør de tekniske specs'a merkverdig bedre enn å bare øke prisen for samme type vare som man kunne få for 5 år siden til en brøkdel av prisen.Jeg betalte 34k for en sprett ny Speedy hos AD i 2017. Nå skal det avkreves nord for 100k. Det er bare perverst.
GMT-Master kostet 84 000,- i 2018. Fikk du rabatt?Til sammenligning betalte jeg 70k for en GMT-Master i 2018. Nå koster den vel 120-30-ish?
...
Helt enig! Dette er fantastisk fine klokker!
GMT-Master kostet 84 000,- i 2018. Fikk du rabatt?
JaGMT-Master kostet 84 000,- i 2018. Fikk du rabatt?
Joda, Jørgensen var jo grei sånn, men jeg fikk nok ikke 20%.Det fikk jeg, ikke du?
Dette var hos Bjerke. Nå skal det sies at jeg fikk litt ekstra rabatt grunnet en liten ripe på en ny Panerai jeg hadde kjøpt tidligere og som jeg ikke ønsket å polere. Så da ga de meg heller litt ekstra rabatt på GMT'en jeg hadde i bestilling.Joda, Jørgensen var jo grei sånn, men jeg fikk nok ikke 20%.
Joda, Jørgensen var jo grei sånn, men jeg fikk nok ikke 20%.
Alt var bedre i gamle dager siPå enkelte modeller fristet det både med 15 og 20%.
Får trolig slike prosentrabatter i dag også, på alle de blinged-out-Daytonamodellene de har i montrene p.t.Alt var bedre i gamle dager si
Alt var bedre i gamle dager si