Det er kaldt. Ugg Adirondack som er på sin 21. vinter. Fettet opp kanskje 2 ganger siden jeg kjøpte nye for, tja, 12 år siden og sluttet å bry meg om disse. De nye blir nesten aldri brukt.
Det er steintøft med en knæsj farge eller mønster på sokkene, særlig til et ellers stivt/formelt antrekk. Må kanskje gå for litt farger her ogUnboxing! 16 par med knestrømper fra skolyxTester og virker bra
Vis vedlegg 386241Vis vedlegg 386242
Drømmekombo!Unboxing! 16 par med knestrømper fra skolyxTester og virker bra
Vis vedlegg 386241Vis vedlegg 386242
Hvordan er størrelsen? Virker som litt klønete størrelsesintervaller for meg som bruker 42-43 i sko.Unboxing! 16 par med knestrømper fra skolyxTester og virker bra
![]()
Jeg bruker 45+ så valgte naturlig nok intervallet 43-45 som var det største alternativet til de to størrelsene de har. Det passet fint. Så hvis du bruker 42-43 så ville jeg valgt den minste. 43-45 var ikke trange til meg.Hvordan er størrelsen? Virker som litt klønete størrelsesintervaller for meg som bruker 42-43 i sko.
den hvite sålen
Hvis du er noenlunde til å ta vare på skoene dine, har du minst halvparten av levetiden til overlæret igjen når den hvite sålen er utslitt... kan med hell såles om til noe annet selv om den hvite er ikonisk.
Mener "Steget Videre" i Tromsø randsyr: https://www.stegetvidere.no/Absolutt ikonisk, bare ikke en stil jeg føler meg like komfortabel med.
Egentlig hadde jeg gjerne hatt Dainite-såler, men det viser seg at ingen (?) kan randsy i Norge.
Her kan du få endret sålen med mer.Absolutt ikonisk, bare ikke en stil jeg føler meg like komfortabel med.
Egentlig hadde jeg gjerne hatt Dainite-såler, men det viser seg at ingen (?) kan randsy i Norge.