- Medlem
- 14. des. 2012
Jeg skjønner at lenken til Nomos ikke er for alle, men jeg synes den var helt super. Komfortabel og ser passe rar ut 
Jeg liker den også, men skulle gjerne sett at den fremsto med litt mindre luft mellom kasse og lenke. All den tid horna er såpass lange så er det kanskje vanskelig å få til på en elegant måte.Jeg skjønner at lenken til Nomos ikke er for alle, men jeg synes den var helt super. Komfortabel og ser passe rar ut
Vis vedlegg 367226
Enig. Tenker stort sett ikke på at lugs er lange på Club, men da jeg prøvde min på en mesh-lenke jeg hadde liggende ble det litt mye.Jeg liker den også, men skulle gjerne sett at den fremsto med litt mindre luft mellom kasse og lenke. All den tid horna er såpass lange så er det kanskje vanskelig å få til på en elegant måte.
Men selve lenka liker jeg godt. Den er behagelig og kjempelett å justere. Den er dessuten hyggelig priset tatt i betraktning opplevd kvalitet og at den er original.
Enig. Tenker stort sett ikke på at lugs er lange på Club, men da jeg prøvde min på en mesh-lenke jeg hadde liggende ble det litt mye.
Har ikke testet Nomos sin egen, men den ser ut til å ha samme problemet.
Jeg synes de gir inntrykk av en ny modell, men det er vel like sannsynlig med bare nye farver. Det er lov å håpe på noe nytt og gøyVis vedlegg 375347
Ny sportsmodell? Eller bare ei ny skive?
Nå har ikke jeg sett noe mer enn bildet som er delt her, og jeg må si meg enig med @kire .
Skivefargen. Disse ble lansert med lyseblå og gullaktige skive tidligere i år (eller fjor?).Nå har ikke jeg sett noe mer enn bildet som er delt her, og jeg må si meg enig med @kire .
Pen, dato på feil sted (dato i det hele tatt kunne de jo droppet) og hva er egentlig nytt?
Ja, ok, skivefargen på den størrelsen. Den skivefargen er jo ikke ny på ahoi..?Skivefargen. Disse ble lansert med lyseblå og gullaktige skive tidligere i år (eller fjor?).