Urmaker Bjerke

Hmm. forstår ikke at omsetningen av disse merkene kan forsvare husleien i Nedre Slottsgate? Blir spennende å se hva som skjer når «Bjerke huset» åpner?
Nedre Slottsgate blir Rolex-boutique. Så det er nok bare midlertidig at disse merkene blir å finne der fram til butikken på Egertorget åpner.

• Liker
Reaksjoner: Gin
Hvor nøyaktig er vente tiden hos Bjerke? Måtte betale 25k i depositum, ventelisten er estimert til 1-1,5 år. Har noen opplevd å få klokken tidligere?

Hvor nøyaktig er vente tiden hos Bjerke? Måtte betale 25k i depositum, ventelisten er estimert til 1-1,5 år. Har noen opplevd å få klokken tidligere?
Fruen fikk sin DJ36 TT Rose etter 5 mnd., estimert til 12 mnd. ved betaling av depositum.
Selv har jeg ventet over 6 mnd. på min DJ41 TT, også estimert til 12 mnd. ved betaling av depositum.

• Liker
Reaksjoner: Krokodille98
Jeg har uten unntak fått levering før estimat. Den modellen jeg ventet lengst på var en datejust(!) Det tok litt over et år. Men det var midt i hypen. Som regel legger de på litt og heller leverer før for å slippe mas fra kunder som har gått over ventetiden.

• Liker
Reaksjoner: Norwegian Watch G.
Spørs hva du venter på?
Blir som nevnt «tatt litt i» når man får estimert. Jeg har fått god tid før estimert leveringstid og det på sport stål da hypen var som verst.

Jeg har fått en etter 6 mnd, en annen etter 9 mnd og en tredje etter 2 uker.
Alle hadde "12-18 mnd leveringstid".

Har ventet i 9 mnd (og venter fortsatt) på en OP som ble forespeilet 8-12 mnd. Har dog begrenset med kjøpshistorikk.