Dette blir som en vanlig bilbutikk. Alle har et CRM system, eller i det minste et elektronisk fakturaarkiv.Har man dét?
Jeg har kjøpt tre klokker der de siste tre-fire årene, og har aldri blitt informert om at de fører noe slikt register...
Dette blir som en vanlig bilbutikk. Alle har et CRM system, eller i det minste et elektronisk fakturaarkiv.Har man dét?
Jeg har kjøpt tre klokker der de siste tre-fire årene, og har aldri blitt informert om at de fører noe slikt register...
Kundenummeret står på kvitteringen/fakturaen din. Dette er jo helt normalt i de fleste næringer.Har man dét?
Har handlet "ganske mange" Rolex hos Bjerke siden 1985, og den hittil siste der for 10 - 15 år siden.Man har et kundenummer/kundekort hvor alle kjøp/service/annet er registrert. Så de sjekker nok kundekortet når man spør om listeplass på en modell og vurderer ut i fra det.
Jeg vet ikke hvor lenge det er siden de begynte med denne praksisen, men jeg vet at er sånn det fungerer nå. Det mulig de begynte på "nytt" ved eventuell digitalisering av kartoteket. For 20år siden så var jo dagens situasjon ganske utopisk og man tenkre vel ikke lenger enn at man holdt på regnskapsdata og register i mer enn 10år som loven sa den gangen, deretter i makuleringsmaskinen. Men nå bare antar jeg altså. Men at det er sånn de opererer nå, det vet jeg 100% sikkert.Har handlet "ganske mange" Rolex hos Bjerke siden 1985, og den hittil siste der for 10 - 15 år siden.
Da jeg må kjøre ca. 40 mil for å "vise interesse" / kjøpe der, ble det enklere for meg å bruke Urm. Jørgensen, som jo sendte pr. post.
En tid etter at han sluttet i 2019, sendte jeg mail til Bjerke, og forklarte tydelig min kjøpshistorikk gjennom rundt 25 - 30 år, og ba dem vennligst sjekke kundekartoteket.
Fikk hyggelig svar tilbake, der de sa at noe kundekartotek hadde de nok ikke - min kjøpshistorikk kunne derfor ikke verifiseres...
Jeg fikk ikke sette meg opp på noe venteliste. (Sub. m/dato.)
Kjøpte en klokke på salget i mars som var gravert, men den har nok vært hyllevarmer siden den ble lansert i 2020.Når sluttet Bjerke å gravere klokkene på baksiden av bandhornet for å tagge klokkene med opprinnelse/dato/urmaker? Såkalt NUF-nummer før ting ble "digitalisert".
Er nok 2-3 år siden de kuttet det ut. Har det på min GMT-master fra 2018 men fra 2020/21 har det ikke vært noe på mine.Kjøpte en klokke på salget i mars som var gravert, men den har nok vært hyllevarmer siden den ble lansert i 2020.
Har du prøvd LianJeg må virkelig få berømme servicen på Bjerke i Bergen i dag, og den nye flotte butikken de har fått. Jeg og en kamerat var innom for å se på litt klokker, og fikk en fantastisk flink ny selger. Så hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende!
Etter å ha prøvd omtrent alle Tudor klokkene i hele butikken så kom jeg til å nevne at jeg leker med ideen på å lære meg litt hobby-urmakeri og har bestilt meg noen bøker og verktøy. Da ble vi med en gang tilbudt en omvisning i kjelleren og fikk se hvor urmakerne jobber og hvordan de tryktester rolex osv.
En skikkelig hyggelig opplevelse, og jeg gleder meg til neste gang jeg skal innom. Det er flere som snakker litt negativt om servicen på Bjerke, men jeg må si jeg aldri har opplevd så god service noe annet sted.
Men fikk du lov til å ta ut en klokke?Jeg må virkelig få berømme servicen på Bjerke i Bergen i dag, og den nye flotte butikken de har fått. Jeg og en kamerat var innom for å se på litt klokker, og fikk en fantastisk flink ny selger. Så hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende!
Etter å ha prøvd omtrent alle Tudor klokkene i hele butikken så kom jeg til å nevne at jeg leker med ideen på å lære meg litt hobby-urmakeri og har bestilt meg noen bøker og verktøy. Da ble vi med en gang tilbudt en omvisning i kjelleren og fikk se hvor urmakerne jobber og hvordan de tryktester rolex osv.
En skikkelig hyggelig opplevelse, og jeg gleder meg til neste gang jeg skal innom. Det er flere som snakker litt negativt om servicen på Bjerke, men jeg må si jeg aldri har opplevd så god service noe annet sted.