Kjøpte ny i3 for seks år siden.
To servicer a 2.250,- og aldri ladet annet enn hjemme.
Vært en rimelig å grei bil som både datter og kone også bruker for å spare drivstoff i ny og ne.
Men Ferrari’n bruker til gjengjeld 1.7-1.8 på mila![]()
Bare målt et par tanker og det er litt blandet kjøring, men tror nok en måling på lengre turer havner langt under dette.Er det aktiv Ferrari kjøring eller bruker den såpass på tomgang også ?
Eg ser at eg klarer å kjøre 928 på.under litern på mila , men som oftest havner eg på 1,3-1,4 på relativt snill kjøring.
Er noke med skikkelige biler Vis vedlegg 370455
Vis vedlegg 370456
Vis vedlegg 370457
Ligger en Strosek ute på finn nå, heftig sak!Bare målt et par tanker og det er litt blandet kjøring, men tror nok en måling på lengre turer havner langt under dette.
Bruker den mest på handletur lørdager og på de andre turene så søker jeg tunnel, fjellsider, åpne vinduer og 8.500 RPM.
Neida, men litt joda
928 er fantastisk. Kompis eide en Strosek for mange år siden - herlig lyd!
Hvor ? Fant den ikkje . Sort med hvitt interiør eller den lilla ?Ligger en Strosek ute på finn nå, heftig sak!
Hvor ? Fant den ikkje . Sort med hvitt interiør eller den lilla ?
Er ikkje mangen av dei i Norge
![]()
Bruktbil til salgs: Porsche 944 - 1988 - Grå - 220 hk - Annet | FINN.no
En veldig pen og sjelden 944 Turbo som har den originale Strosek widebodyen som ble bygget på 90-tallet. Bilen er derfor bredere enn originalbil. Det står ik...www.finn.no
Denne er ikke dumLiten bybil som ikke er elektrisk var ikke lett å finne, denne får fungere som daily i sommer når været ikke tillater MC
Vis vedlegg 370460
Små bybiler er konge. Vi tar vår på roadtrip til sør-Frankrike i sommer.Liten bybil som ikke er elektrisk var ikke lett å finne, denne får fungere som daily i sommer når været ikke tillater MC
Vis vedlegg 370460
Få på noe bilder av bilen din a @Rød! Den som har samme farge som brukernavnet ditt
Etter flere sider her må tråden inn på rett spor![]()