Bilsnakk

Lite tull med mazda

Lite tull med Mazda. Enig der, men sørg for at verkstedet gjør det de skal .
Min erfaring er at Mazda-verkstedet ikke holder kvalitet og oppfølging som Toyota.

Vel , til Mazda sitt forsvar så brukte jeg Mobile Helsfyr. Etter noen år så oppdaget jeg at de absolutt hadde tatt shortcuts i vedlikeholdet. Det gjorde det ikke bedre at de ikke klarte å bytte vifterem!!!! Merkeverksted? Ja, men de mistet agenturet.

Ellers så er Mazda MX5 myr moro for pengene . God bil også på vinterføre.

8

Jesses .
1000015913.jpg
1000015914.jpg
1000015910.jpg

Snuste på en Ioniq 5N i dag. Frister litt. Skal på Porsche Macan demo neste uke. Tviler på at den er like artig som koreaner'n. Anyway. Det er brytiningstid innen ICE og EV. Første gang jeg seriøst overhodet vurderer å bytte ut en B58 med el-motor.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Ompalompa
Snuste på en Ioniq 5N i dag. Frister litt. Skal på Porsche Macan demo neste uke. Tviler på at den er like artig som koreaner'n. Anyway. Det er brytiningstid innen ICE og EV. Første gang jeg seriøst overhodet vurderer å bytte ut en B58 med el-motor.

Den kunne jeg tenkt meg og, og det er ganske sykt å innrømme! Kul sak, som virkelig kan brukes.

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Har Passat Alltrack i dag.
Trenger litt mer bagasjeplass, og gjerne en smule mer bakseteplass også. 5 seter. Snakker vi kun id buzz da?

Kanskje den nye «elpassaten» (ID 7) i stasjonsvogn oppfyller kriteriene? Men Buzzen er jo kul, da!

Virker som den er marginalt større enn dagens Passat? Kanskje litt bedre plass i lengderetningen i baksetet.
Buzzen er grei den, men jeg er ikke helt "der" føler jeg. :)

Det eneste dumme med Buzz er at man aldri kan slutte å ha kassebil når man har hatt den en stund.

(samt ræva software og litt labre vinteregenskaper, men jeg har trua på GTX!)

Jeg og min kjære bestemte oss for at tre biler får holde, så i dag røyk en av to fornuftige biler (Polestar) ut. Mx-5 får gjøre jobben som familiebil nummer to!

• Liker
Reaksjoner: havarduf