Bilsnakk

Er det ikkje dei som lager et sånt infernalsk bråk ( for dei utenfor bilen ) høres ut som ei gearkasse som kjøres i 50/50 olje og sand .
Det tør jeg ikke svare på, men jeg er ganske var på merkelige lyder, men kan ikke si jeg har tenkt over det med disse. Gitt at jeg ser riktig, og det er en BYD Tang det er snakk om.

• Liker
Reaksjoner: Raniets
Det tør jeg ikke svare på, men jeg er ganske var på merkelige lyder, men kan ikke si jeg har tenkt over det med disse. Gitt at jeg ser riktig, og det er en BYD Tang det er snakk om.

Pleier å møte to slike i barnehagen og dei bråker særdeles mykje sammenlignet med annet av El biler . Men kan jo være at begge kjører rundt med bremseskjoldene fulle i grus då . Er vist stille innvendig så spiller sånn sett ingen rolle

• Liker
Reaksjoner: BigT
Godt poeng @Ban

Jeg prøver likevel så godt jeg kan å styre unna Kina, og spesielt hvis det er noe kostbart. Det er rett og slett et prinsipp, som også er ganske enkelt å forholde seg til når det finnes mange andre valgmuligheter (f.eks. bil).

Det sagt, gratulerer @Raniets med ny bil. Tror det er et godt kjøp i dette segmentet, jeg liker designet.

Har jo sjekket ut BYD sine eiere(ikke statseid og har investorer fra andre deler av verden).
BYD skal også bygge fabrikk i europa.
Finnes ingen alternativer til Tang.
Så valget mitt ble enkelt.

Noe har jeg nok, men prøver å styre unna så godt det lar seg gjøre. Men det er viktig å bygge sine drømmer, så gratulerer med kineser!

Det er litt lettere å vise sin moralske overlegenhet ved å si nei til biler spesielt enn til å måtte ta stilling til hvor mobiltelefonen, sykkelen etc er satt sammen eller har hentet sine materialer eller deler fra ;)
Savner når DBS ble produsert i Sandnes
Alternativer finnes, men de koster kanskje mer enn det du er villig til å gi for en bil. BYD er ikke statseid (ikke direkte i hvertfall), men de mottar store mengder subsidier fra den kinesiske stat.
ja,finnes dyrere alternativer i samme str. Men da passerer vi millionen.så da er de jo ikke et alternativ for en fattig arbeider.

• Liker
Reaksjoner: BigT og Ban