Gullkorn fra Finn.no

De andre produsentene har gjort større oppdateringer, om de fremdeles lager pilotklokker, og selv synes jeg IWCene (dog kanskje mest Mark X etc) trekker mer på pilotklokkene de laget for engelskmennene enn de som de laget for tyskerne.

Det er litt artig at IWC sin historie om pilotklokkene har en tidslinje som starter i 1936 hvor de omtaler klokkene som laget "for civil aviation purposes".
1710797306373.png

Deretter er det en periode på noen år hvor tydeligvis ikke skjer noe som helst spennende, før de i 1949 utvikler en klokke for britiske Royal Air Force:

1710797347406.png

For å sitere legenden:

Vedlegg

• 1710797235924.png
    1710797235924.png
    18,5 KB · Visninger: 0

Here we go again . Er det mulig

Litt gøy at man tror man får igjen pengene på denne. Hvis man spør pent er jeg rimelig trygg på man får litt prosenter på slik. Og fra prisen på chrono24 er 150k før mva.

Litt gøy at man tror man får igjen pengene på denne. Hvis man spør pent er jeg rimelig trygg på man får litt prosenter på slik. Og fra prisen på chrono24 er 150k før mva.

Lå ikke denne ute for lavere pris for en ukes tid siden med annen selger ? mener kanskje å huske det. Kanskje tatt den inn i inbytte og håper på en hyggelig flipp :)