Ja, mulig at det er et del fargespill basert på en type "California Peach" tone.
Men skiven er slett ikke "sitron" gul.
Mango ser ut til å stemme bra med hvordan jeg oppfatter fargen på min egen skive
Ja, mulig at det er et del fargespill basert på en type "California Peach" tone.
Men skiven er slett ikke "sitron" gul.
Ja det er nok noe i den tonen: mango toner er også lignende.Vis vedlegg 366276Vis vedlegg 366277
Mango ser ut til å stemme bra med hvordan jeg oppfatter fargen på min egen skive
(Nøkkelbilde)
Litt usikker på om denne egentlig skulle vært i tråden «De andre er være», med tanke på at det synes som om at det finnes «grailer» av sokker
Vis vedlegg 367306
Her er mine grails, og hverdagsbeatere, kommer dog ALDRI på Finn:
Oh my god!! Jeg har et par stykker jeg vet om som absolutt skulle hatt et par sånneHer er mine grails, og hverdagsbeatere, kommer dog ALDRI på Finn:
Vis vedlegg 367354
Samme klokka som nylig lå ute for 25000, så det er et solid invistorpåslag..Det er ikke prisen som en er en showstopper for meg men at den er fra Molde traktene…
![]()
Certina DS-2 super PH 1000 M Selges / Byttes | FINN-torget
Flott Certina DS-2 Super PH 1000M fra 1976 Denne fungerer utmerket holder tiden veldig bra kommer med orginal lenke passer håndledd opp til 20 cm Dennewww.finn.no
Jesus.Lyst til å se se kulest ut på flyplassen?
![]()
Rimowa Classic Flight til leie | FINN-torget
Vil du se kulest ut i vinterferien? Eller har du også lest den gamle D2-artikkelen om utleie av kofferter? Jeg har en Rimowa Classic Flight til utleie. Modellwww.finn.no