Hadde tenkt å foreslå KIA Sorento og ser at den er nevnt tidligere. Det er det tryggeste valget mtp flere år med nybilgaranti og den fåes under 600k. Kanskje tett på 500 med pruting.
Ser poenget med image men jeg syntes de har kommet seg veldig de siste årene. Hadde valgt Sorento over ford Explorer.
LC er kult og jeg digger det nye designet, men LR står meg nært.
Hva med en defender pre 2016???Plenty av image og komfort
Har 17 modell LC, GX. Meget fornøyd. Finnes absolutt mer spennende biler, men jeg er mye på fjellet og synes det er veldig trygt å kjøre LC da. Med Toyota relax-garantien kommer jeg antageligvis til å beholde den en stund også..!
Jeg kan la meg overtale til å selge minSer ut som de fleste som eier nyere LC er er godt fornøyd. Lite som ligger ute nå, så får vente litt. Og har såvidt sett litt på Kia EV9. Den vil tilfredstille vårt behov i lange tider fremover, men prisen på en snau million er drøy for en småbarnsfamilie uten det helt store bilbudsjettet....
Aner man at du ligger og vaker i sivet rundt en viss firkantet bil produsert i Østerrike?Jeg kan la meg overtale til å selge min
Har komplette bakseter liggende.
Man kan vel utelukke detAner man at du ligger og vaker i sivet rundt en viss firkantet bil produsert i Østerrike?