Og nå skal de samme snart gå hjem fra julebord på isete fortau med grei promille og sko med glatt lærsåle![]()
Og nå skal de samme snart gå hjem fra julebord på isete fortau med grei promille og sko med glatt lærsåle![]()
Jeg mener ikke at det frikjenner noen fra å tenke selv, men med hvor utbredt dekkhotell og det å få andre til å legge om dekk for en har blitt, kunne kanskje han Stat gått ut med beskjed om at ingen skulle få straff for å legge på piggdekk en uke eller to for tidlig, for å oppmuntre folk til å ha ting på stell. Dekkomleggerne rekker vel bare å legge om på så mange for dag.Jeg blir like fascinert hvert eneste år over at vinteren tilsynelatende kommer som lyn fra klar himmel. Og enda mer fascinert over de tumlehuene som tenker at "sommerdekk? Det går sikkert bra."
Jeg blir flau av å være fra sør-norge når jeg leser nyhetene i dag. Og jeg er 100% enig i Nordlendingene som mener at vi er fullstendig ubrukelige når det gjelder snøføre og bilkjøring på 3cm snø.
Nå synes jeg du er for mildJeg mener ikke at det frikjenner noen fra å tenke selv, men med hvor utbredt dekkhotell og det å få andre til å legge om dekk for en har blitt, kunne kanskje han Stat gått ut med beskjed om at ingen skulle få straff for å legge på piggdekk en uke eller to for tidlig, for å oppmuntre folk til å ha ting på stell. Dekkomleggerne rekker vel bare å legge om på så mange for dag.
Det er jo ikke fritt for at jeg godter meg litt over nyhetene, men hjemme er det frost- og snøfritt så lenge at da jeg kjørte på piggdekk kunne jeg finne på å drøye omleggingen til medio november for å spare på piggene. Nå har jeg piggfritt, og foreløpig ser det ut til å gå bare godt.
Jeg ankom Gardermoen igår tidlig, og fra drosjen vi tok fra flyplassen og til hotellet, observerte jeg det som må være gårsdagens største idiot, i ferd med å lage sine egne hurtigkjettinger med store, oransje strips gjennom felgen og rundt dekkene.Jeg blir like fascinert hvert eneste år over at vinteren tilsynelatende kommer som lyn fra klar himmel. Og enda mer fascinert over de tumlehuene som tenker at "sommerdekk? Det går sikkert bra."
Jeg blir flau av å være fra sør-norge når jeg leser nyhetene i dag. Og jeg er 100% enig i Nordlendingene som mener at vi er fullstendig ubrukelige når det gjelder snøføre og bilkjøring på 3cm snø.
Sånne? Kanskje de kan hjelpe deg opp den bratte bakken til hytta, men neppe noe særlig for motorveien:Jeg ankom Gardermoen igår tidlig, og fra drosjen vi tok fra flyplassen og til hotellet, observerte jeg det som må være gårsdagens største idiot, i ferd med å lage sine egne hurtigkjettinger med store, oransje strips gjennom felgen og rundt dekkene.
Sånne folk burde ha blitt fritatt for retten til å føre bil for all fremtid. Skremmende!
Fascinerende at det faktisk er et produkt! Det er strips, så jeg hadde vel aldri sett på de som en løsning.Sånne? Kanskje de kan hjelpe deg opp den bratte bakken til hytta, men neppe noe særlig for motorveien:
![]()
Nødkjetting 12 stk. stropper fra Emergency - Snøkjetting - thansen.no
Kjøp Nødkjetting 12 stk. stropper fra Emergency : Snøkjetting hos thansen.nowww.thansen.no
Sånne? Kanskje de kan hjelpe deg opp den bratte bakken til hytta, men neppe noe særlig for motorveien:
![]()
Nødkjetting 12 stk. stropper fra Emergency - Snøkjetting - thansen.no
Kjøp Nødkjetting 12 stk. stropper fra Emergency : Snøkjetting hos thansen.nowww.thansen.no
Hvem F er det???Kanskje ny James Bond skuespiller: https://www.nettavisen.no/kjendis/medier-dette-er-neste-james-bond/s/5-95-1714036
Han må barskes opp, etter min mening