Et jubileum som er helt oversett i år....
Det er 90 år siden....
8
Det er 90 år siden....
8
Kanskje skrevet i Norge i 1933 men egentlig stammer ganske direkte fra antikk Hellas.
Jeg blir like fascinert hvert eneste år over at vinteren tilsynelatende kommer som lyn fra klar himmel. Og enda mer fascinert over de tumlehuene som tenker at "sommerdekk? Det går sikkert bra."
Jeg blir flau av å være fra sør-norge når jeg leser nyhetene i dag. Og jeg er 100% enig i Nordlendingene som mener at vi er fullstendig ubrukelige når det gjelder snøføre og bilkjøring på 3cm snø.
Ikke verst.hvilken mobil har du?Mobilkameraene har blitt gode!
Jeg er imponert.
Her med og uten zoom...
Vis vedlegg 345763
Vis vedlegg 345762
8
Samsung S23 Ultra.Ikke verst.hvilken mobil har du?
Luksus eiendoms verdi går ned verden over, men Rolex kjøper stort![]()
Rolex terger konkurrenten med milliardkjøp
Et datterselskap av Rolex har bladd opp rundt 1,5 milliarder for et bygg i Genève, hvor det rivaliserende merket Omega har sin flaggskipbutikk. Det betyr at Omega fremover må betale en saftig månedlig husleie til Rolex.e24.no
Og nå skal de samme snart gå hjem fra julebord på isete fortau med grei promille og sko med glatt lærsåleJeg blir like fascinert hvert eneste år over at vinteren tilsynelatende kommer som lyn fra klar himmel. Og enda mer fascinert over de tumlehuene som tenker at "sommerdekk? Det går sikkert bra."
Jeg blir flau av å være fra sør-norge når jeg leser nyhetene i dag. Og jeg er 100% enig i Nordlendingene som mener at vi er fullstendig ubrukelige når det gjelder snøføre og bilkjøring på 3cm snø.