Ser påmeldingen til OWG march 2023 har åpnet nå. Jeg syntes dette er artig og går for en 1978 6306 turtle i år. Er det noen andre som skal være med?
Hvor ser du det? For meg blir det vanskelig å ikke gå med denne i mars.
Hvor ser dere dette? Jeg har ikke sett noen tråd som omhandler dette?
www.owgmarch.com
Ah, trodde det var her på sonen dere mente.Her:
OWG – One Watch Guy – #OWGMarch
www.owgmarch.com
Instagram og internettsiden deres.Hvor ser dere dette? Jeg har ikke sett noen tråd som omhandler dette?
Tja. Man får testet seg selv litt og samtidig gitt et økonomisk bidrag til de som ikke har det så godt. Ikke helt meningsløst.Årets mest meningsløse klokkerelaterte øvelse![]()
Var med i 2020, 2021 og 2022 - så er med i 2023 også. Brukte en Rolex i 2021 og klarte ikke 31 dager, mens de samme 31 dagene gikk greit med en GS i 2020 og 2022.Ser påmeldingen til OWG march 2023 har åpnet nå. Jeg syntes dette er artig og går for en 1978 6306 turtle i år. Er det noen andre som skal være med?
Aldri feil med bidrag til gode formål, det kan man gjøre når som helst. Mitt poeng er at det er meningsløst å "tvinge" seg selv til å gå med samme klokke i en mnd. Var med på dette for noen år siden, og konkluderte med at konseptet er meningsløst.Tja. Man får testet seg selv litt og samtidig gitt et økonomisk bidrag til de som ikke har det så godt. Ikke helt meningsløst.
Aldri feil med bidrag til gode formål, det kan man gjøre når som helst. Mitt poeng er at det er meningsløst å "tvinge" seg selv til å gå med samme klokke i en mnd. Var med på dette for noen år siden, og konkluderte med at konseptet er meningsløst.
Det er fint at vi har sånne som deg her på TS. Ellers hadde jeg aldri skjønt poenget med dette konseptet. TakkerEr man helt introvert klokkeidiot, så ser man ikke poenget selvsagt.
Er man litt reflektert, så er konseptet langt mer en klokker...eller rettere sagt: Klokken.