Grand Seiko-tråden

Der var jeg visst akkurat for treg. Tror neppe du angrer. :)

Haha jaja, takk for tilbudet iallfall! :)

Det er årevis siden en klokke har satt fyr på hodet mitt på denne måten. Jeg tenkte egentlig at jeg var helt ferdig med kostbare klokker (for meg: alt over 10k verdi) men denne snek seg plutselig inn i skallen...

Jeg har ikke noe virkelig dress-ur i boksen så dette blir kanskje en fin måte å runde ut/av keeper-samlingen?

Redigert:
Det _lyser_ dress-ur av denne, passer perfekt til det bruk. Reima er også både behagelig og pen. Ikke at det har hindret meg i å bruke den til hverdags innimellom…

Håper jo at den funker på litt mer casual type lær-remmer også, siden jeg sjelden faktisk går i full dress. Chinos er så pynta det maksimalt blir for meg på jobb... :)

Håper jo at den funker på litt mer casual type lær-remmer også, siden jeg sjelden faktisk går i full dress.
Det gjør den definitivt. Har kjøpt 3 casual remmer til den selv og de dresser ned klokka og ser i mine øyne mye bedre ut enn den harde svarte kontrasten fra originalremmen. Gikk for varianter av brunt og grønt som jeg synes kler skivefargen godt. Den grønne har jeg ikke tatt bilde av selv enda så låner Delugs sitt bilde.

Har selv gått mer med den til jeans enn til dress.
AA283775-E61A-4740-9D43-A6450B07FCA9.jpeg
7E2A22CC-4BA2-4D1E-B166-36EC5D5987D1.jpeg
8E434BF7-A9E4-4C62-B7C4-94C94C3144D9.jpeg

Fin, men litt håpløst med tanke på «Limited» SLGA007

Fin, men litt håpløst med tanke på «Limited» SLGA007

Finne klokker begge to, men liker SLGA021 best - fordi mindre fargesprell gjør at den fremstår litt mer nøytral, clean eller klassisk (vanskelig å sette ord på :ROFLMAO:). SLGA007 blir litt mer spesiell. Således mer naturlig at SLGA007 er limited og ikke SLGA021:rolleyes:

Redigert: