Xhevdet Rexhepi

Xhevdet Rexhepi sin første klokke er nå underveis. Prototypen vil bli vist som en rendering den. 30 januar!
Så det du sier er at du blir eier av hans første klokke?! :oops:

Edit: ser jeg blander både kort og brødre her nå. Er ikke rutta i indie. Men du venter på en fra hans bror?

Screenshot_20230126-075208~2.png

• Liker
Reaksjoner: Matsmet
Minute inerte, tikkende minuttviser og sekundviser med rundetid på 58 s før den gjør et stopp mens minuttviseren går et hakk frem, à la sveitsiske jernbaneklokker. :love:
Vis vedlegg 320067
Vis vedlegg 320068

Pokker altså @chrbir , der rakk jeg nesten å ta komme deg i forkjøpet ;) ;)

Xhevdet Rexhepi debuterer med «Minute Inerte».

Redigert:
Det er lett å kritisere, men dette ser ut som en veldig uferdig render? Krone, horn og kasseform og flere detaljer virker "off" når det tas nærmere i betraktning, men det kan godt være det er jeg som ser meg ihjel..

• Liker
Reaksjoner: Bjarte
Det er lett å kritisere, men dette ser ut som en veldig uferdig render? Krone, horn og kasseform og flere detaljer virker "off" når det tas nærmere i betraktning, men det kan godt være det er jeg som ser meg ihjel..

Bærer tydelig preg av å være litt overivrig/hastete med lanseringen. Som jeg skriver i artikkelen så tipper jeg det kan være delvis grunnet et ønske om å vise frem noe i Genève i mars.

• Liker
Reaksjoner: knb og skattesnyter
Ok. Nå blir jeg sikkert drept av @Edzilla. Jeg klarer ikke å få Nomos Worldtimer ut av hodet når jeg ser denne klokken.
Ja, detaljene er rå, og designvalgene er generelt sett gode. Jeg tror kanskje det er den pusekatt lyseblå skiven og det opphøyde senteret i skiven med subsekund som gir så sterke Nomos assosiasjoner.