Da har den nye Exploreren kommet i butikken (bilder)

Jeg vet at Askeland i Stavanger har solgt 6 stk av den nye Exploreren. Andre urmakere har sikkert solgt ut sine eksemplarer. Men, INGEN på TS har kjøpt enda? Hva skjer??? :p

Kan det ha noe med at mange enda ikke har fått sett den live? Og at noen av forhandlerene ikke har fått inn sine godsaker?
 
Kan det ha noe med at mange enda ikke har fått sett den live? Og at noen forhandlere ikke har fått inn sine godsaker?

Klart det! Men, sååå ettertraktet og omtalt som den nye Exploreren har vært, så er det rart at ikke flere medlemmer har stått i kø hos forhandleren sin ;)
 
Enig med du;) Jeg også hadde forventet en unboxing eller to av denne med en gang den kom! Det er ikke en eller fler medlemmer som har fått en uten å vise den frem?? Er jo langt i fra alle medlemmer som er like aktive med deling av bilder etc..;)
 
Jeg vet at det er, i hvert fall, ett medlem (ikke meg) som står på listen til Knut. Han får dem inn på torsdag. Da skal jeg opp på kaffebesøk :)
 
Da får vi kanskje en unboxing av nye Explorer II snart da:) Uansett regner jeg med det blir et knipe med flotte bilder fra deg, etter kaffe og kaker:) Hadde vært herlig om du kunne ta på deg din Exp II og tatt et par samenliknings bilder med den nye ? ;)
 
Sitter med en liten følelse av sannsynligheten for at du kommer hjem med et eksemplar er like stor som at det er 50% sjans for regn tirsdag og onsdag;)
 
Var innom 4 Rolex forhandlere i Singapore tidligere idag. Ingen hadde hverken den nye Daytonaen eller Explorer 2. Han ene hadde solgt alle 10 Daytonaene han hadde fått inn i løpet av 1 time :grin:
 
Det er godt å høre ja! Jeg var også ute etter å prøve A. Lange & Söhne Grande Lange 1, men denne er visstnok utsolgt i hele Sør-Øst Asia. Ikke noe bombe akkurat..
 
Da har jeg vært så heldig å få prøve den nye, med hvit skive, en liten stund av en kollega (vi har akkurat samme størrelse på håndleddene:)). Og jeg må virkelig si den var kanon kul når jeg fikk den på hånden og jeg hadde lite lyst til å ta den av igjen! Når man får den på hånden virker de 42mm akkurat passe og viserne virker tøffe som bare det, og er ikke for feite som noen mener imo. Så løp og kjøp;) hehe

54d09ef8-1f4d-4c76.jpg
 
Jeg var hos Bjerke i dag og prøvde begge 2. Jeg klarte å styre min begeistring.

Den sorte er kul, men viserne er håpløse. Den hvite var lekker, men heller ikke her hoppet hjerte over et slag. Uten at jeg helt klarer å sette fingern på det er det noe som ikke klaffer helt. Dette kan jo være en vanesak. Jeg vet det dukker opp en på NURK på mandag. Kanskje jeg endrer litt synspunkt etter å se den igjen live.

Nye Daytonaen var kul, men jeg tror ikke det hadde vært aktulet om jeg hadde hatt pengene en gang.