Da har den nye Exploreren kommet i butikken (bilder)

Jeg har også prøvd den nye Exploreren i dag, og jeg må si, den var ufyselig lekker!!
Jeg er nok mest for den med sort skive, men men må si at den hvite også var meget bra!
Takk til Pet-kri som lar meg tafse på klokkene hans:D
 
Jeg har også prøvd den nye Exploreren i dag, og jeg må si, den var ufyselig lekker!!
Jeg er nok mest for den med sort skive, men men må si at den hvite også var meget bra!
Takk til Pet-kri som lar meg tafse på klokkene hans:D

Ja, du kan jo gjette på hvem jeg møtte i kjellern hos Bjerke :p Godt at det er noen som gjør annet enn å titte der nede. :p
 
Var innom Bjerke (bergen) i dag, prøvde på den nye exploreren . Snakket med Oddny, hun sa at det hadde vært en innom i dag å kjøpt klokken. Han var visst medlem her på tidssonen. Lurer på hvem det er? Hmm...

Ellers likte jeg størrelsen på den, stor forskjell fra den gamle. Men men, den var alldeles nydelig! Må si jeg likte den hvite best:)
 
Snakket med Oddny, hun sa at det hadde vært en innom i dag å kjøpt klokken. Han var visst medlem her på tidssonen. Lurer på hvem det er? Hmm...
Tipper du finner det ut hvis du kikker 4-5 innlegg bakover.. For jeg regner med at "Fremmed" fortjener en gratulasjon med ny Exp II?
 
Enklere enn man skulle tro

Se der ja, grattis!
Jeg syntes den ser flott ut. Kan ikke ha vært lett å velge mellom denne og den svarte! ;)

Har snust på Explorer en stund men da bildene fra Basel dukket opp og da spesiellt den hvite ble valget enkelt.. Den bare måtte jeg ha.. Og under radaren er vel bare sånn det er da man må ikke flashe fordi man liker klokker som gjerne koster mer enn det folk vanligvis ville brukt ;) Men sonen har jeg vært på lenge ikke som skrivende medlem men som hyppig gjestebesøker. Men ja, bare digger den i hvit. Og må jo si at det var litt artig å kuppe "første" offisiell solgte exp42 i Bergen ihvertfall..
 
Grattis, fremmed :)

Jeg får ikke klådd på den modellen før på mandag :(
 
Jeg var hos Askeland i Stavanger for litt over en uke siden og både klådde og prøvde begge modellene. Må si at jeg likte den hvite best. Men jeg ble skuffet over verket. Omega har på sin GMT hatt både "jumping local hour" og "quick date set" i flere år nå. At den nye Exploreren ikke hadde "quick date set" var en skuffelse. Hadde Rolex virkelig klint til, så hadde de gått for hurtiginstilling for sekundviseren også slik som Panerai har på sin siste GMT modell :)

Frode.
 
Glæder meg til å prøve den nye explorern, tror ikke det er noe for meg, men man vet aldrig :D
 
Fikk sett den nye Explorer II i dag med både svart og hvit skive. Jeg gikk for den hvite først og fremt fordi jeg har fire andre klokker nå med svart skive, forandring fryder. Det første som gikk gjennom hodet mitt da den hvite kom på bordet var xe3l sin kommentar om Hjelpemiddelsentralen:D. Både markører og visere er ekstremt synlig. Nesten litt i overkant, på den andre siden har jeg hatt en klokke tidligere med hvit skive hvor kontrasten har vært dårlig og vanskelig å lese. Likevel en utrolig fet klokke som måtte bli med hjem i dag. Jeg synes de 2 ekstra millimeterene kler klokken og gjør den mer tidsriktig. Den gamle modellen synes jeg likevel er mer elegant, den nye røffere i uttrykket.

img3002m.jpg
 
Bare et bilde fra forhandleren tatt med mobilen som jeg ikke fikk postet i går. Ikke det beste bilde, men alltid gøy å sammenligne ny og gammel modell.

img0554rl.jpg
 
Er det bare jeg som synes det er frorskjellig størrelse på datoen på den sorte og hvite varianten?