Bilsnakk

Dødskul bil. Nesten så jeg skulle ønske jeg hadde behov for stor familiebil og kunne rettferdiggjøre en.
Den har tonnevis med sjarm og ser jo ordentlig morsom og hyggelig ut.

Litt usikker på hva jeg tenker om Play/Pause-symbol på pedalene da, om jeg skal pirke på noe.

• Liker
Reaksjoner: kvasbo
VW gjør mye riktig om dagen, har nokså nylig byttet ut eGolfen med en ID.3 ProS. 551 km rekkevidde, god plass og faktisk ikke så verst å kjøre. Helt ypperlig som bil nr. 2!

EDDECEE9-8B32-4526-AFF3-AF09C00B11A2.jpeg

Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?

Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?

Den er sprek som et uvær, harde og vonde seter som holder deg godt på plass, stiv i fjæringa og skikkelig morsom. Vær obs på innkjøringsrutinene til AMG..

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Ville valgt Renault Spider foran Cayman og MX-5 10 av 10 ganger ;)

Vis vedlegg 312871

Denne skal ha bedre kjøreegenskaper og alt bedre enn MX5, men unntaket var visst dette trekket legges over veltebøylen som liksom skal holde nedbøren vekk fra interiøret. Dette var visst ikke helt i vater. I følge Teknikens Varld da bilen ble testet. Men de mente det var uvesentlig, sett opp mot kjøreglede etc.

Det gjelder å prioritere. Hva trenger du?
MX5 kan du bruke hele året og i alle typer vær.
Men trenger du det?

8