Da ble det en id.buzz i morra - iX ryker ut. Vet ikke helt hva jeg føler om dette her!
Du har min fulle støtte - særlig på det estetiske plan.
Da ble det en id.buzz i morra - iX ryker ut. Vet ikke helt hva jeg føler om dette her!
Kan anbefale Gremlin!Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?
Har null erfaring med bilen, men stort yay fra meg! Den går vel for å være noe av det råeste i klassen.Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?
Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?
Er på nippet til å anskaffe meg et leketøy. Lyst på en skikkelig "hot hatch" og er farlig nære en A45 AMG. Noen som har erfaringer med den? @Qwestern har vel en RS3? Blir jo litt i samme gata. Yay or nay?