Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
#metoo
Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Denne var drøy..Anbefales å ha sett - og ta læringer for egne klokker:
Der er vi i samme båt. Jeg er såpass barnslig at dette er den eneste jeg kunne tenkt meg å eie, og det er ene og alene pga navnetJeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Som flere andre her er jeg helt på linje med deg.Jeg er tydeligvis en middelaldrende mannebaby, og "mission to Uranus" får meg konsekvent til å trekke på smilebåndet.
Hadde solgt noe over 100 billetter var det siste jeg hørteEr det mange som skal på eventet: watches by norwegians ?
Hadde solgt noe over 100 billetter var det siste jeg hørte
En kjenning av meg sa det så bra når vi så dette.![]()
Haaland er bekreftet som ny ambassadør for Breitling.
![]()
Bransjenytt: Erling Haaland blir ambassadør for Breitling
Superspissen er bekreftet som nyeste tilskudd i Breitlings stjenespekkede stall.www.tidssonen.no
Det må vel være lov å si at Breitling kom best ut av den dealen![]()
Haaland er bekreftet som ny ambassadør for Breitling.
![]()
Bransjenytt: Erling Haaland blir ambassadør for Breitling
Superspissen er bekreftet som nyeste tilskudd i Breitlings stjenespekkede stall.www.tidssonen.no
Det må vel være lov å si at Breitling kom best ut av den dealen![]()
Heller det photoshoppede hakepartiet hans som kom aller best ut av det vil nå jeg påstå...![]()
" Londoners and Tourists are officially being WARNED by the Met Police about the dangers of wearing a Luxury Watch "
Videoen viser en lastebil med et billboard som har advarsler rundt bruk av klokker.
Ble du noe klokere her? Skulle hatt hjelp med å berge en SMP-lenke før den ryker.Foruten klokkeland, hvem kan stramme lenker nå til dags?