Jeg bestilte den blå tekstilreima i Oslobutikken i april, men ikke hørt noe fra dem ennå. Får stikke innom neste uke og etterlyse den.Den reima.. bare i gråtone (og kanskje grå eller oransje søm til de andre modellene.
Legger du ut bilde når du får'n? Nysgjerrig på blåfargen i realistisk lys mot titankassaJeg bestilte den blå tekstilreima i Oslobutikken i april, men ikke hørt noe fra dem ennå. Får stikke innom neste uke og etterlyse den.
Den er stilig på titanlenke og. Jeg vet at Hermès i Oslo har en lenke inne nå..
	Jeg teller 4, @skattesnyter, @Sylar, @PEBE og meg, eller kanskje 5 med @KentOve?Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??![]()
Hehe, det er jo et ur med egenart som funker til både felt og fint! Også er det utrolig komfortabelt. Mitt skal få kjørt seg - det virker som et design som tåler bruksmerker svært godt i titanfinishen. På selve urkassen er polerte overflater nedbygd, og ikke eksponert - noe som virker som gjenomtenkt design. Lenka er en ripemagnet, dog.Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??![]()
Og megJeg teller 4, @skattesnyter, @Sylar, @PEBE og meg, eller kanskje 5 med @KentOve?
Tror uansett at det er stor andel av totalen her til lands.![]()
Det er en så deilig klokke! Gøy å se at det er såpass mange her, og i forskjellige variasjoner. Prøvd den mange ganger og vært mer enn litt sugen. Tipper den blir værende lenge i katalogen, og en kommende klassiker!Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??![]()

Akkurat hentet den i butikken. Ganske mørk blå, tettvevd med glattere innside.Legger du ut bilde når du får'n? Nysgjerrig på blåfargen i realistisk lys mot titankassa![]()

Jeg teller 4, @skattesnyter, @Sylar, @PEBE og meg, eller kanskje 5 med @KentOve?
Tror uansett at det er stor andel av totalen her til lands.![]()
Nr. 6.Hvor mange H08 har vi egentlig på TS nå??![]()
Hentet denne hos Hermes i dag, og bestilte ny oransje gummireim.
Vis vedlegg 301518
Vis vedlegg 301519
Vis vedlegg 301520
Montert.Legger du ut bilde når du får'n? Nysgjerrig på blåfargen i realistisk lys mot titankassa![]()
	Takker