Æ har fire fine lænestola

Vi har Scandia Prince stoler og vurderer nytt bord til disse.
Vis vedlegg 277581

Sliter fælt med å bestemme hvilket bord vi skal velge, shortlisten er disse, men er åpne for alternativer.

Vis vedlegg 277584
Vis vedlegg 277585
Vis vedlegg 277586
E81328B0-D7CF-4876-8DBE-C53F086CC01D.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Matsmet og Gin
Vi har Scandia Prince stoler og vurderer nytt bord til disse.
Vis vedlegg 277581

Sliter fælt med å bestemme hvilket bord vi skal velge, shortlisten er disse, men er åpne for alternativer.

Vis vedlegg 277584
Vis vedlegg 277585
Vis vedlegg 277586

Hadde tatt en telefon til butikkene i området ditt som selger designmøbler! Har vert innom Illums og Berle i Bergen som hadde mye flotte utstillinger til godt rabatterte priser. Berle har forøvrig nettside, der kan du se utstillinger som selges.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Har lagt min elsk på Vitra Grand Repos.

Elsken er gått sålangt at handel nok blir...

Tips tilein GOD plass å kjøpe denne?
 
Skal ikke gni det inn, men det var nettopp kampanje på denne som gikk ut i enden av januar hvor du fikk med fotskammel på kjøpet.

Ville tatt en ringerunde til ymse forhandlere av Vitra, både nær og fjern, og hørt om noen av dem bestilte inn en ekstra eller har fått noen kunder som angrer seg på sine kjøp. Er du heldig er det med riktig setehøyde og et stoff du liker er det fort ganske mange tusenlapper å spare.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Skal ikke gni det inn, men det var nettopp kampanje på denne som gikk ut i enden av januar hvor du fikk med fotskammel på kjøpet.

Ville tatt en ringerunde til ymse forhandlere av Vitra, både nær og fjern, og hørt om noen av dem bestilte inn en ekstra eller har fått noen kunder som angrer seg på sine kjøp. Er du heldig er det med riktig setehøyde og et stoff du liker er det fort ganske mange tusenlapper å spare.
Ja, slik kan det gå når en får crush for noe rett etter tilbud.
Takk for tips, eg tek ei ringerunde.

Angåande setehøyde, Ser standard er noe lavere, men eg er en høy mann. Da vil høyeste variant passe meg best?
 
Må ta en beslutning på om vi skal ta med denne EK gyngestolen med oss hjem fra ferie.
Alle deler i stolen er bevegelige og aldeles nydelig og sitte i.
Laget i Stockholm og kun 5 stoler produsert ref’ selger.
Pris kr 11,500 SEK.
Jeg elsket den, men kona er lunken.
Hva gjør man mon tro?

A600CB42-F2C4-4716-9683-18D0284FAD4A.png
 
Må ta en beslutning på om vi skal ta med denne EK gyngestolen med oss hjem fra ferie.
Alle deler i stolen er bevegelige og aldeles nydelig og sitte i.
Laget i Stockholm og kun 5 stoler produsert ref’ selger.
Pris kr 11,500 SEK.
Jeg elsket den, men kona er lunken.
Hva gjør man mon tro?

Vis vedlegg 298443

Enten ikke vært gift særlig lenge eller har litt tungt for det si.

;)
 
Hva endte du opp med?
Er i typ samme situasjon og er usikker på hvilke bord vi skal gå for.
Vi endte opp med dette bordet og har hatt det i nå ca. 6 måneder. Er strålende fornøyd og er veldig glad for at det ble akkurat dette bordet. Kanskje den beste netthandel vi noen sinne har gjort. Leveransen ble utført av de mest proffe transportører vi har vært borti. De hadde med seg tepper som de rullet ut når de bar inn bordet (+75kg) og nektet å gå før det var pakket opp og sjekket for eventuelle skader.
Bordet er flottere enn forventet.
https://www.hviit.no/products/patch...YI55mqN3odOkyrdCtwxy7B3d2GD3Rf9caArmwEALw_wcB
 
Redigert:
Alle DNB-kunder får 10% hos blant annet hviit.no

Benytt rabattkode:
DNB2307
Slik får du rabatten:
  1. Registrer rabattkoden i handlekurven
  2. Sjekk at rabatten trekkes fra før du betaler
  3. Betal med ditt DNB programkort - Visa eller Mastercard
 
Og med litt venting kan det fort være at de dukker opp på DNB sine supertilbud igjen med typisk 20% rabatt.

Finnes noen fine oversikter over historiske tilbud og med synsing om fremtidige, eksempelvis denne, og når det gjelder denne typen møbler er det jo fort en besparelse som kan gjøre greit utslag.

 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og Gin
Hei og hå godt folk.
Er det noen som har erfaringer med å handle fra kjellmann.no/ ?
 
Hei og hå godt folk.
Er det noen som har erfaringer med å handle fra kjellmann.no/ ?
Ja, har handlet en del utemøbler der. Veldig rask levering. Har også fått gode svar på spørsmål pr telefon.
Har inntrykk av at de har konkurransedyktige priser. En anbefaling fra meg.