Urmaker Bjerke

Tusen takk til Urmaker Bjerke ved Magnus, Snorre, Joakim og urmaker Nils Olav - som arrangerte en aften som trigget både klokkeglede og kunnskap.

Også tusen takk til Panerai ved Karin som gav oss muligheten til å oppleve Radiomir 1940 Minute Repeater Carillon Tourbillon GMT.

Bjerke.jpg

Pam.jpg

Må gi litt skryt til Bjerke Karl Johan, og spesielt Jan Gunnar. Jeg brukte litt tid og holdt ham igjen til etter han hadde sluttet for dagen, men fortsatt var han like hyggelig og serviceinnstilt. Tommel opp og tusen takk for utmerket hjelp (y)

Tar gjerne rabatter selv, men altså; det er da vel ikke overraskende at en forholder seg til veiledende pris? Rabatt er ingen menneskerett.

• Liker
Reaksjoner: holmby
Jeg vil tro det er større sjanse for å få med for eksempel en rem eller tilsvarende enn ren rabatt på en klokke. Jeg har fått det på Thune ved et par anledninger.

Jeg vil tro det er større sjanse for å få med for eksempel en rem eller tilsvarende enn ren rabatt på en klokke. Jeg har fått det på Thune ved et par anledninger.

riktig. ved rabatt taper forretningen hele rabatten. får man derimot en bonusgjenstand med på kjøpet blir tapet bare innkjøpsprisen av bonusgjenstanden. generelt er jeg motstander av rabatter, for det er gjerne et hint om at man er i ferd med å gjøre en dårlig deal som ikke har varig verdi og var overpriset.

• Liker
Reaksjoner: BRIO1368