Dagens sko!

@stefanravnanger akkurat oppdaget hva du "holder på med". Jeg er ikke noe eksklusivt skomenneske selv men jeg har stor respekt for alle som prøver å gjøre noe skikkelig. Utrolig kult det du driver med!
Tusen takk!
Har jobbet med sko med sko og min egen interesse siden 2013. Nå forsøker jeg så godt som mulig å ha tid til det ved siden av jobb.
Og det trenger ikke å være så fryktelig eksklusivt - bare ordentlig :cool:

Dukket opp en Gatsby-fest her, og siden jeg alltid har ønsket meg two tone brogues, passer det fint. MEN; hvem lager og selger dette nå? Crockett & Jones hadde noen fine, men det var i 2017…. Hjelp mottas med takk. :)

Dukket opp en Gatsby-fest her, og siden jeg alltid har ønsket meg two tone brogues, passer det fint. MEN; hvem lager og selger dette nå? Crockett & Jones hadde noen fine, men det var i 2017…. Hjelp mottas med takk. :)
Edward Green pleier å ha noe på lur. Hvilken størrelse?

Finner ikke noe på Tricker's sine nettsider, men synes jeg husker å ha sett noe sånt i butikkvinduet deres i London for et par uker siden.

Ellers kan du gå for en variant fra Barker?
https://eu.barkershoes.com/products/valiant-multi-ebony-green-blue-hand-painted

Edit. Der var det noe fra Herring shoes også ja.
https://www.herringshoes.co.uk/mens-two-tone-shoes

• Liker
Reaksjoner: BigT
Maiden voyage - en happening som skjer litt for ofte når man jobber med det.o_O
F3A9EB56-7E6A-4AC7-B3E4-B62446652598.jpeg

1656620725129.png

Jeg har lenge lett etter en unnskylding til å kjøpe disse, men og har jo en :)

• Liker
Reaksjoner: BigT