Gullkorn fra Finn.no

Fant vel ut at den var for tykk, da..

Ikke fryktelig snakkesalig heller han der
E9690E7B-457A-49D9-8014-813E20E60F65.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Andreasvikan
Hjemmesnekret ploprof anyone?


Liker særlig siste avsnitt:

"Klokken oppbevares forøvrig i safe, i et hus med vekterovervåking, og 2 hannhunder med utpreget skepsis mot ukjente. Så vennligst ring først."
 
  • Haha
Reaksjoner: Nilsi_tl
Hjemmesnekret ploprof anyone?


Liker særlig siste avsnitt:

"Klokken oppbevares forøvrig i safe, i et hus med vekterovervåking, og 2 hannhunder med utpreget skepsis mot ukjente. Så vennligst ring først."
Cringe
 
Kanskje ikke gullkorn, men dog. Eksponentiell prisvekst på brukt 5712. Det er jo irriterende, siden jeg er svak for denne. Men hvorfor er ikke prisen 2000’, eller i det minste 1950’? Lokke-/tilbudspris på 1949’ hjelper liksom ikke i dette prissegmentet.

 
Prisen er det ikke mye å si på, men annonseteksten kvalifiserer vel som et gullkorn...
 
Prisen er det ikke mye å si på, men annonseteksten kvalifiserer vel som et gullkorn...
Selger har og en vintage Tudor Submariner 7928, fra 1966 til salgs. Sikkert ikke noe i veien med klokkene, men vanskelig å kjøpe selgeren nå annonsene er såpass dårlige.
 
Prisen er det ikke mye å si på, men annonseteksten kvalifiserer vel som et gullkorn...
DFE41AAA-C5DB-448D-919D-B101FEEADE04.jpeg

Tror jeg står over mark i kasse:LOL:
 
Prisen vet jeg ikke noe om, men en så svulstig tekst kvalifiserer etter mitt syn til listen over gullkorn...
 
Wow o_O Angrer på at jeg selv i 2014 gikk for en Mark XVII i stedet for denne... (nope) ;)

 
  • Haha
Reaksjoner: seikoskar