Gullkorn fra Finn.no

Fant vel ut at den var for tykk, da..

Ikke fryktelig snakkesalig heller han der
E9690E7B-457A-49D9-8014-813E20E60F65.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Andreasvikan
Hjemmesnekret ploprof anyone?

Liker særlig siste avsnitt:

"Klokken oppbevares forøvrig i safe, i et hus med vekterovervåking, og 2 hannhunder med utpreget skepsis mot ukjente. Så vennligst ring først."

• Haha
Reaksjoner: Nilsi_tl
Kanskje ikke gullkorn, men dog. Eksponentiell prisvekst på brukt 5712. Det er jo irriterende, siden jeg er svak for denne. Men hvorfor er ikke prisen 2000’, eller i det minste 1950’? Lokke-/tilbudspris på 1949’ hjelper liksom ikke i dette prissegmentet.

Prisen er det ikke mye å si på, men annonseteksten kvalifiserer vel som et gullkorn...

Prisen er det ikke mye å si på, men annonseteksten kvalifiserer vel som et gullkorn...
Selger har og en vintage Tudor Submariner 7928, fra 1966 til salgs. Sikkert ikke noe i veien med klokkene, men vanskelig å kjøpe selgeren nå annonsene er såpass dårlige.

DFE41AAA-C5DB-448D-919D-B101FEEADE04.jpeg

Tror jeg står over mark i kasse:LOL:

Prisen vet jeg ikke noe om, men en så svulstig tekst kvalifiserer etter mitt syn til listen over gullkorn...

Wow o_O Angrer på at jeg selv i 2014 gikk for en Mark XVII i stedet for denne... (nope) ;)

• Haha
Reaksjoner: seikoskar