@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430Nå vil jeg ikke være noen festbrems, men er den ikke i overkant lik en 1655...?
@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430Nå vil jeg ikke være noen festbrems, men er den ikke i overkant lik en 1655...?
Du setter det på spissen, men jeg tar meg selv i å være litt enig med deg. Det skurrer litt for meg også.@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430
Vis vedlegg 285562
Hehe. Ja, klar over at jeg er i et useriøst hjørne akkurat nå. Klokka er selvsagt fin, men fy søren så rå 1655'en er i forholdDu setter det på spissen, men jeg tar meg selv i å være litt enig med deg. Det skurrer litt for meg også.
Fra Tudor fans France.@GrimReaper 1655 er en av Rolex' desidert kuleste modeller. For meg blir Tudoren litt som å ta en Toyota Celica og kjøre på med "Ferrari"-kit a la F430
Vis vedlegg 285562
Tenker du på i forhold til nye BB Pro?Exp2 fra Rolex er både tynnere og bredere, just sayin ...
Var innom den lokale Tudor-pusheren her i Brussel i dag, og de kunne fortelle at etterspørselen etter Tudor har gått rett i taket. De hadde fortsatt ikke fått en eneste FXD, men var forespeilet 3-4 ur i løpet av året, det samme med BB Pro. Forøvrig samme antall som de forventet å få av nye AirKing.