Dessverre ikke. Jeg var innom i dag og sjekket det. Mener å huske det kun var en Lange 1 dame utgave som var satt ned.Det er vel ikke tilfeldigvis noen rabatter på A. Lange 1815 i en eller annen versjon?
Dessverre ikke. Jeg var innom i dag og sjekket det. Mener å huske det kun var en Lange 1 dame utgave som var satt ned.Det er vel ikke tilfeldigvis noen rabatter på A. Lange 1815 i en eller annen versjon?
Tror du må spesifisere litt - det er haugevis av ur på salg fra nær sagt samtlige produsenter. Unntakene er Pp, Rolex og Tudor.
Det er vel ikke tilfeldigvis noen rabatter på A. Lange 1815 i en eller annen versjon?
www.urmaker-bjerke.no
Nei, det er 100% sikkert. Moro med desse som er på % jakt. Hugse dei hadde solid rabatt påSjelden salg på lettsolgte klokker![]()
Det beste svaret her får du nok fra Bjerke selv. Møt opp i butikken, slå av en klokkeprat, diskuter kjøp av modellene over, og hør hva som er realistisk.Er ny innen denne hobbyen, og skjønner at Rolex er umulig for meg å få kjøpt ny. For de som er så heldige å få kjøpe nye klokker, hva er det Urmaker Bjerke ser på for å avgjøre hvem som får kjøpe og hvem som ikke får kjøpe Rolex? (I mitt tilfelle tenker jeg på Oyster Perpetual 36mm). Må man kjøpe klokker over 5-10 år med flere hundre tusen årlig for i det hele tatt å komme på venteliste? Jeg bryr meg lite om jeg må vente mange år for en klokke, jeg har ingen intensjon om å flippe, ser for meg å kjøpe for å eie i minst 10 år.
Litt av grunnen til at jeg spør er for å forstå hvor oppnåelig det er og om jeg i det hele tatt skal håpe på en Rolex i fremtiden. Det er liten grunn for hvermansen (meg) å være lojal Bjerke kunde dersom det er kun eliten i Norge, eller de som har 20 års kjøps historikk som får lov å komme på venteliste for Rolex klokker. Jeg har full forståelse dersom det er tilfelle, men samtidig er det viktig for meg å avklare slik at jeg vet om jeg bør prøve å bygge meg opp ett kundeforhold før jeg dør av alderdom.
Jeg er i ferd med å kjøpe klokke snart (Omega Moonwatch/Aqua Terra eller BB58) så tenker det er greit å få avklart, takker for alle svar![]()
Det er liten grunn for hvermansen (meg) å være lojal Bjerke kunde dersom det er kun eliten i Norge, eller de som har 20 års kjøps historikk som får lov å komme på venteliste for Rolex klokker. Jeg har full forståelse dersom det er tilfelle, men samtidig er det viktig for meg å avklare slik at jeg vet om jeg bør prøve å bygge meg opp ett kundeforhold før jeg dør av alderdom.