Helt konge.
Måtte zoome inn og spottet noen godbiter der.![]()
Gøy at du zoomer inn! Noen godbiter har det blitt. Liker godt å finne spennende saker. Fyller seg forhåpentligvis opp videre også.
Helt konge.
Måtte zoome inn og spottet noen godbiter der.![]()
Kjøpte de samme glassene selv. Tenkt å anskaffe de en stund, og til 30% må jeg si de er god value. Har for det meste Zalto, men akkurat disse til Champagne er uovertruffen.Et hot tips til de som er glad i bobler og trenger nye glass, eller annet til champagne;
Vinskap.no har 30% rabatt til sine medlemmer frem til 15. mars.
Antar dette også gjelder om man melder seg inn nå. Koden kom på e-post, men om du ikke får koden etter du melder deg inn så si ifra til meg.
Jeg bytter ut mine rette og smale champisglass med disse:
![]()
Lehmann Jamesse GD champagne munnblåst, 6-pk
Bestselger! Champagneglass fra Lehmann designet Phillipe Jamesse. Glasset er laget av ultralett krystall, er munnblåst og rommer 45 cl.www.vinskap.no
Disse har fått gode tilbakemeldinger og anbefales av bla Merete Bø:
I denne «boble kategorien» har de også lagt inn en del riedel karaffler. 30% på en svane tror jeg er meget god deal.
Var ein 87er som kom. Glede meg til den. Men om ein 82er dukke opp gi lydKan ikke garantere når den drikkes. Hvis jeg var deg, ville jeg kastet meg rundt før den går tom.![]()
Var på gardermoen med @Edzilla da de kom med en pall med Dom 2008. Var det 1300,- pr. Eivind?Det var en meget god pris på Cristal! Billigst i verden ifølge wine-searcher.
Et annet tips, men ikke like godt rabattert er Dom Perignon 2012 på OSL tax free.
1599,- nå mot vmp sine 1930,-.
Möet har nylig satt opp alle sine priser og hos vmp endret den seg raskt. Bare spørsmål om tid for når tax free også endrer.
Sikker på at det ikke var 2012?Var på gardermoen med @Edzilla da de kom med en pall med Dom 2008. Var det 1300,- pr. Eivind?
Var på gardermoen med @Edzilla da de kom med en pall med Dom 2008. Var det 1300,- pr. Eivind?
Kjøpt i 2019 ja……
Det er noen år siden sist jeg sjekket.
«Var innom Bjerke og så da en Rolex sub i januar. Og til min store overraskelse var den enda dyrere i august».Var enda billigere i mars samme år![]()
Her i «gjengen» så vi i lange tider på denne som polets beste kjøp. Var enda mer trøkk i den tidligere. Nå er den langt rundere i kantene. Fortsatt knallbra vin til prisen! Piccini sin chianti er også veldig okay. God fredag!Til dagens stifado med oksekjøtt krydret med eplesidereddik, provencekrydder og kanel, så var denne vinen til bare kr 124.- sjokkerende bra! Av og til lønner det seg å høre på ansatte på Vinmonopolet og gi f.. i egne fordommer mot rimelige viner.
Vis vedlegg 284096