Tudor-tråden

Blitt stille rundt FXD, og ser den er fjernet fra Nettbutikken til Bjerke. Noen som har hørt om noen M.N.22 som er levert enda?

Ja, har sett det ligger noen der. Kan ikke være veldig mange levert av de. Skulle vært morsomt å visst hvor mange 21-modeller som ble laget.

Er neppe noe voldsomt stort antall, da lanseringen kom sent i 2021. Tipper det kom maks ti-tyve MN21 til Norge?

Ellers virker det som Tudor i motsetning til Rolex har full gass på produksjonen, så det er vel bare et tidsspørsmål før FXD kan plukkes opp hos AD. Sist jeg var innom AD var det i hvert fall god tilgjengelighet på andre Tudor-modeller….

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Er neppe noe voldsomt stort antall, da lanseringen kom sent i 2021. Tipper det kom maks ti-tyve MN21 til Norge?

Ellers virker det som Tudor i motsetning til Rolex har full gass på produksjonen, så det er vel bare et tidsspørsmål før FXD kan plukkes opp hos AD. Sist jeg var innom AD var det i hvert fall god tilgjengelighet på andre Tudor-modeller….
De er rimelig sjeldne å se ja, er vel 3-4 av de her inne på forumet hvis jeg ikke tar feil.

Men som du sier så blir det nok som med BB58, det løsner nok etterhvert. Blir spennende å se om de kommer med en ny Pelagos og om den blir basert på FXD eller om den blir en helt ny variant.

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
La inn forespørsel på en FXD i starten av desember, ennå ikke hørt noe annet enn at de skal komme tilbake til meg når de vet når den kan leveres…

Bare å glede seg @Heftos :)
E3A3D48B-4CE4-4B92-9E51-533C082286E2.jpeg

Jeg har ikke noe kjøpshistorikk hos Bjerke så da fantes det ikke noen liste å stå på for å kjøpe FXD. Det er også venteliste på BB58 og vanlig Pelagos fikk jeg beskjed om.

• Trist
Reaksjoner: MikroKrone
Ta kontakt med Askeland, det er ikke mange dager siden de hadde BB58 i flere utgaver og «vanlig» Pelagos i butikken i Kristiansand!

Alltid hyggelig i butikken i Kr.sand. Jeg måtte gi fra meg en plass i køen for en BB58 blå tidligere i år- så venter på melding om at det er min tur snart:)