GrimReaper
Støttemedlem
Blitt stille rundt FXD, og ser den er fjernet fra Nettbutikken til Bjerke. Noen som har hørt om noen M.N.22 som er levert enda?
Blitt stille rundt FXD, og ser den er fjernet fra Nettbutikken til Bjerke. Noen som har hørt om noen M.N.22 som er levert enda?
Ja, har sett det ligger noen der. Kan ikke være veldig mange levert av de. Skulle vært morsomt å visst hvor mange 21-modeller som ble laget.Tror ikke det er levert noen 22-modeller i Norge ennå, men det ligger mange på Chrono24.
Ja, har sett det ligger noen der. Kan ikke være veldig mange levert av de. Skulle vært morsomt å visst hvor mange 21-modeller som ble laget.
De er rimelig sjeldne å se ja, er vel 3-4 av de her inne på forumet hvis jeg ikke tar feil.Er neppe noe voldsomt stort antall, da lanseringen kom sent i 2021. Tipper det kom maks ti-tyve MN21 til Norge?
Ellers virker det som Tudor i motsetning til Rolex har full gass på produksjonen, så det er vel bare et tidsspørsmål før FXD kan plukkes opp hos AD. Sist jeg var innom AD var det i hvert fall god tilgjengelighet på andre Tudor-modeller….
Helt rå den der @Consigliere.
Noen som vet hvor det er mulig å skaffe seg en slik lignende "nato" med borrelås? 20mm.
Forstår det slik at den er skikkelig behagelig?
Jeg har ikke noe kjøpshistorikk hos Bjerke så da fantes det ikke noen liste å stå på for å kjøpe FXD. Det er også venteliste på BB58 og vanlig Pelagos fikk jeg beskjed om.
Ta kontakt med Askeland, det er ikke mange dager siden de hadde BB58 i flere utgaver og «vanlig» Pelagos i butikken i Kristiansand!