Tudor-tråden

Har kjøpt og solgt BB58 noen ganger nå. Når jeg ikke har den, tenker jeg at "dette er jo den perfekte klokka på alle måter, hvordan kan jeg ikke ha den?". Men når jeg har hatt den noen måneder blir jeg litt lei. Den er for perfekt = litt kjedelig. Ingen rare quirks, ikke noe å klage på liksom (bortsett fra lenka kanskje). Ingen nye sider ved den å oppdage etter en tids bruk. Galskap? Ja.

Har kjøpt og solgt BB58 noen ganger nå. Når jeg ikke har den, tenker jeg at "dette er jo den perfekte klokka på alle måter, hvordan kan jeg ikke ha den?". Men når jeg har hatt den noen måneder blir jeg litt lei. Den er for perfekt = litt kjedelig. Ingen rare quirks, ikke noe å klage på liksom (bortsett fra lenka kanskje). Ingen nye sider ved den å oppdage etter en tids bruk. Galskap? Ja.

Samme tanker jeg gjør rundt min, men har ikke turt å selge ennå :ROFLMAO: Hvor er du nå da, solgt eller eier?

20220115_144148.jpg

Noen tilfeldigvis som har «årets» FXD?
Skulle ha gjerne sett om det var noen andre forskjeller bortsett fra gravering «M.N.22» på baklokket. Ellers drømmer jeg at de kommer med flere fargevarianter på FXD reim.

9282037B-526B-4C34-9BA7-114D6FCF2E8B.jpeg
88C30FF2-AEE0-48D8-96C9-4AD583E6A080.jpeg

Redigert: