- Medlem
- 20. feb. 2014
seiko Comex | FINN-torget
Selger en helt ny Seiko Comex 40 mm NH35 automatisk urverk Glass: Plexi Diameter: 40 mm Datovisning: Ja Bezel: Dreibar bezel Etterligning av Rolex Co
Prøver seg på nytt: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=241380695Holy cr...! Selveste schaff klokka er til salgs, og fytttikatta....
![]()
Iwc schaff klokka
Jeg fikk den klokka som gave fra en tysk man, har ikke papir eller boks , aldri brukt .www.finn.no
Holy cr...! Selveste schaff klokka er til salgs, og fytttikatta....
![]()
Iwc schaff klokka
Jeg fikk den klokka som gave fra en tysk man, har ikke papir eller boks , aldri brukt .www.finn.no
Ikke førsteman til mølla men gave av en tysk manHoly cr...! Selveste schaff klokka er til salgs, og fytttikatta....
![]()
Iwc schaff klokka
Holy Shit!Okei, hvem av dere er dette?
Vis vedlegg 272807

| Tilstand | Brukt |
|---|
Ja. Det må nesten være den.Tror denne er min gamle (ser det på ripa i glasset) som jeg kjøpte av @BosseSvenson. Fantastisk 50% prisøkning siden jeg byttet den bort i august (riktignok ikke til den som selger nå).
![]()
Tudor North Flag | FINN-torget
Deilig Beater luftes da den har kommet litt i skyggen av nye kjøp. Komplett, Norsk AD, 16 mod. Kommer med original reim/claps + lenke. Alt fungerer somwww.finn.no