Gullkorn fra Finn.no

Ang. Rimowaen - lurer på hvem som tar ansvaret for skader - de tåler jo ikke så veldig mye? Det er i hvert fall min erfaring etter å ha reist med en kompis med Rimowa. Den hadde som regel en ny dyp bulk etter hver flytur i lasterommet, og ble etter hvert også helt punktert. Han fikk en ny på garanti som igjen ganske raskt ble en slitt brusboks med etter hvert også defekte hjul.
Spanderte på meg en Rimowa for 40 år siden ifm tur til USA, etter turen over var den så bulkete at den var vanskelig å åpne, etter å ha kommet hjem igjen så den ut som en kule med sammenbrettet aluminiumsfolie. Totalt ubrukelig til annet enn resirkulering.
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: Durian og kvamsky

WTF?
Screenshot 2024-05-10 at 19.58.57.png
Screenshot 2024-05-10 at 19.58.39.png
 
Spanderte på meg en Rimowa for 40 år siden ifm tur til USA, etter turen over var den så bulkete at den var vanskelig å åpne, etter å ha kommet hjem igjen så den ut som en kule med sammenbrettet aluminiumsfolie. Totalt ubrukelig til annet enn resirkulering.
Den bakerste her har ikke mer enn 10 år på baken, men den har klart seg fint

IMG_9570.jpeg
 
Finn har blitt rene Thorn om dagen

 
Finn har blitt rene Thorn om dagen

Akkurat denne er lite sammenlignbar med Rimowa/posør-utleie vil jeg påstå. Golf-reisebag likeså. Har selv leid skibag 2-3 ganger på finn. Med småbarn hjemme blir det i beste fall en lenger skitur per sesong, og da er det helt gull å leie en bag istedenfor å kjøpe en selv som tar plass i boden.
 
  • Liker
Reaksjoner: mr_frodo