Gullkorn fra Finn.no

Lurer virkelig på hva Bjerke vil si her når løken møter opp og sier at jeg skal ha den, men en annen skal kjøpe den for så å vippse han 18,56 ganger på utsiden :sick::poop:

Alt dette for å kjøpe den absolutt grelleste i Rolex katalogen. Heller en 26mm DJ med MOP skive og diabezel anyday
 
Lurer virkelig på hva Bjerke vil si her når løken møter opp og sier at jeg skal ha den, men en annen skal kjøpe den for så å vippse han 18,56 ganger på utsiden :sick::poop:

Alt dette for å kjøpe den absolutt grelleste i Rolex katalogen. Heller en 26mm DJ med MOP skive og diabezel anyday

Dette kan ikke være noe annet enn en spøk.
 
Selgers navn og ordrenr står jo i annonsen, så kunne jo vært artig å ringe Bjerke i morgen, oppgi navn og ordrenr og si man ikke lenger ønsker stå i kø? :mrgreen:

giphy.gif
 
Selgers navn og ordrenr står jo i annonsen, så kunne jo vært artig å ringe Bjerke i morgen, oppgi navn og ordrenr og si man ikke lenger ønsker stå i kø? :mrgreen:
Eller bare møte opp, presentere seg som selger, oppgi ordrenr. og kjøpe den til veilledende pris?
 
Jeg finner ikke "buy now" knappen inne på Daytona-siden på Rolex.com.
Om noen kan vise meg hvor den er hadde det vært topp! /s
 
  • Haha
Reaksjoner: Pippen
Nå har jeg prøvd dette i 30 minutter på nesten alle modellene. Det funker ikke for meg

Du må trykke tre ganger, si Fader Vår, brenne røkelse og ofre en geitekilling til vår ubestridte herre og frelser Jean-Frédéric Dufour: Da vil det komme opp et pop-up vindu hvor bestillingen kan bekreftes.

Jeg syns også det var litt rart og hedensk da jeg gjorde det, men absolutt verdt det da GMT-en dukket opp i postkassen til slutt.