GrimReaper
Støttemedlem
Jeg har måttet vise legitimasjon de siste gangene jeg har kjøpt klokker med venteliste så det går nok ikkeEller bare møte opp, presentere seg som selger, oppgi ordrenr. og kjøpe den til veilledende pris?
Jeg har måttet vise legitimasjon de siste gangene jeg har kjøpt klokker med venteliste så det går nok ikkeEller bare møte opp, presentere seg som selger, oppgi ordrenr. og kjøpe den til veilledende pris?
Logisk egentlig men hadde vært morsomtJeg har måttet vise legitimasjon de siste gangene jeg har kjøpt klokker med venteliste så det går nok ikke![]()
Du klikke tre ganger, tror jeg.Jeg finner ikke "buy now" knappen inne på Daytona-siden på Rolex.com.
Om noen kan vise meg hvor den er hadde det vært topp! /s
Nå har jeg prøvd dette i 30 minutter på nesten alle modellene. Det funker ikke for megDu klikke tre ganger, tror jeg.
(Ref. Finn.no)
Nå har jeg prøvd dette i 30 minutter på nesten alle modellene. Det funker ikke for meg
Jeg finner ikke "buy now" knappen inne på Daytona-siden på Rolex.com.
Om noen kan vise meg hvor den er hadde det vært topp! /s
Samme som Tekken 3?Trykk opp opp ned ned venstre høyre venstre høyre b a og enter.
Beveg joysticken med raske bevegelser mot høyre og tilbake mot venstre mens du samtidig gir maskinen kommandoenNå har jeg prøvd dette i 30 minutter på nesten alle modellene. Det funker ikke for meg
Ok, sees om 6 måneder vi da. Begynner nåBeveg joysticken med raske bevegelser mot høyre og tilbake mot venstre mens du samtidig gir maskinen kommandoen
10 RUN ROLEX
20 GOTO 10
30 minutter daglig i 6 måneder burde gjøre susen.