Fly/klokke-GTG på Kjeller på søndag!

Hvis det klaffer med familien, kan du sitte på med meg. Men bare hvis du vil bli sett i en stygg, møkkete Volvo med flere barneseter enn du kan telle.

Det er ikke lov å rakke ned på stygg møkkete volvo med flere barneseter enn du kan telle. skulle tro du beskrev bilen min.:p

Jeg har så lyst! Jeg har så lyst! Men... denne helgen går det ikke :(

Tror det skal bli greit vær på søndag, så dette ser bra ut :) Tror også vi har mer enn nok med å få fløyet alle mann..hehe. Ble jo en del folk til slutt. Men dette blir bra! Skal se hva jeg får til med tanke på å låne vaffeljern og slikt, så kan det hende et par av dere må melde dere frivillig til å kjøpe med en pose eller to med vaffelrøre mens jeg flyr ;)

Om 26 timer, gutter...
For min del går tiden med til 20 mil på mc, besøke min datter, et femtiårslag og noen få timers søvn.

tigermothacrobatic.jpg

@semmern:
Hva om jeg flyr mens du ordner med vafler?

Det kan se ut som om vi får litt dårlig vær i morgen :( Usikker på om det blir regnbyger eller mer jevne greier, men jeg skal følge med på været.
Skal holde dere oppdatert her, så følg med i morgen formiddag.

Hvis det blir blir fint vær møtes vi kl 12 på småflyhavna på Kjeller. 500kr pr hode :)

Min planlagte jakttur ble avlyst, så hvis det er greit prøver jeg meg med en siste liten påmelding...

Ser bra ut dette her ja :) Boenna_69, bare å komme.

Mulig det kan bli noen regndråper utover dagen, men vi får gjøre det beste ut av det :) Jeg er der litt før kl 12. Kommer til å stå i grønn flight suit ved en gul dobbeldekker.