Fantastisk. Sort kasse er utrolig stilig.
Ja, tilgjengeligheten er jo en utfordring, og jeg gikk gjennom Chrono24, og ventet i tre uker på forsendelsen av klokka som kom fra Orlando. Tok jo en evighet gjennon FedEx og toll (tiden går som alle vet vanvittig seint når man venter på noe som man har gledet seg til så lenge).
Forøvrig har jeg nå vært i Oslo noen dager med madammen på ferie, og har selvsagt gått skoene av meg, fordi jeg fikk en stemme i hodet som sa at jeg måtte gå inn på Bjerke....regner med de fleste vet hvor god en sånn stemme er til å overbevise oss om slikt.
.... så da har jeg nå en X-70 lenke i bestilling til 70'ies-klokka.
De sa det selv på Bjerke at "det er jo verdens dyreste lenke" (noe det selvsagt ikke er), men du få jo pinadø en helt kurant bil for de pengene....fytti katta.
Jaja, jeg gleder meg uansett til september når den skal komme i posten.
Greit å ha noe å glede seg til på høsten også.
Forøvrig har jeg nå vært i Oslo noen dager med madammen på ferie, og har selvsagt gått skoene av meg, fordi jeg fikk en stemme i hodet som sa at jeg måtte gå inn på Bjerke....regner med de fleste vet hvor god en sånn stemme er til å overbevise oss om slikt.
.... så da har jeg nå en X-70 lenke i bestilling til 70'ies-klokka.
De sa det selv på Bjerke at "det er jo verdens dyreste lenke" (noe det selvsagt ikke er), men du få jo pinadø en helt kurant bil for de pengene....fytti katta.
Jaja, jeg gleder meg uansett til september når den skal komme i posten.
Greit å ha noe å glede seg til på høsten også.